Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

Misschien wordt er al aan gewerkt, maar ik vond het bij SA altijd wel handig om te kijken welke auto waar spawnde, bij IV is dit alleen nog niet te zien. En ook op welke auto de auto in IV gebasseerd is, staat ook nog niet op WikiGTA, zou ik er wel op willen zetten? 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bijvoorbeeld als je op een Bolletje klikt bij de vindplaatsen dat je een Screen krijgt te zien van de spawn plek.

En bij SA mis ik bijvoorbeeld een Beschrijving van elke Ped welke vaak terug vecht en welke wapens heeft en dan oook welke wapens. Dit is heel erg handig voor als je graag peds aanvalt

Link to comment
Delen op andere websites

Bijvoorbeeld als je op een Bolletje klikt bij de vindplaatsen dat je een Screen krijgt te zien van de spawn plek.

Bij sommige dingen is dit al, zie bijvoorbeeld de wapens van Liberty City Stories (Shotgun als voorbeeld). Dit is echter een shitload aan werk, waardoor het nog maar bij enkele is gedaan. Misschien dat in de toekomst zo'n dingen nog worden gedaan. Maar nu hebben andere dingen toch wat meer voorrang. Zo ben ik degene die het voor Liberty City- en Vice City Stories zal moeten doen, en mijn punt ligt voor nu even geconcentreerd op IV.

En bij SA mis ik bijvoorbeeld een Beschrijving van elke Ped welke vaak terug vecht en welke wapens heeft en dan oook welke wapens. Dit is heel erg handig voor als je graag peds aanvalt

Als je het zo vaak doet zal je merken dat het vaak anders is. Verder staat op de Crack Dealer pagina wel dat ze bewapend zijn, evenals op de Prostituee pagina. (Waar het ook maar soms voorkomt). Echter is het bij andere naar mijn weten random, en dus ook niet te beschrijven. Bovendien heeft San Andreas, om nog maar te zwijgen over IV, een shitload aan peds. Bijna onmogelijk dat goed en ordelijk in kaart te brengen.

Misschien wordt er al aan gewerkt, maar ik vond het bij SA altijd wel handig om te kijken welke auto waar spawnde, bij IV is dit alleen nog niet te zien. En ook op welke auto de auto in IV gebasseerd is, staat ook nog niet op WikiGTA, zou ik er wel op willen zetten? 8)

Merendeel is random, en voor is het de scripters niet gelukt om het uit de bestanden te krijgen. Je moet namelijk weten dat wij die locaties niet met snapmaps of iets dergelijks maken, de coördinaten komen recht van het spel zelf. Zo weten we bijvoorbeeld dat er een Bobcat boven het water spawnt in Liberty City Stories.

Link to comment
Delen op andere websites

Bijvoorbeeld als je op een Bolletje klikt bij de vindplaatsen dat je een Screen krijgt te zien van de spawn plek.

Bij sommige dingen is dit al, zie bijvoorbeeld de wapens van Liberty City Stories (Shotgun als voorbeeld). Dit is echter een shitload aan werk, waardoor het nog maar bij enkele is gedaan. Misschien dat in de toekomst zo'n dingen nog worden gedaan. Maar nu hebben andere dingen toch wat meer voorrang. Zo ben ik degene die het voor Liberty City- en Vice City Stories zal moeten doen, en mijn punt ligt voor nu even geconcentreerd op IV.

En bij SA mis ik bijvoorbeeld een Beschrijving van elke Ped welke vaak terug vecht en welke wapens heeft en dan oook welke wapens. Dit is heel erg handig voor als je graag peds aanvalt

Als je het zo vaak doet zal je merken dat het vaak anders is. Verder staat op de Crack Dealer pagina wel dat ze bewapend zijn, evenals op de Prostituee pagina. (Waar het ook maar soms voorkomt). Echter is het bij andere naar mijn weten random, en dus ook niet te beschrijven. Bovendien heeft San Andreas, om nog maar te zwijgen over IV, een shitload aan peds. Bijna onmogelijk dat goed en ordelijk in kaart te brengen.

oh ok. Want ik wist dat er veel waren maar zoveel wist ik ook weer niet,

Link to comment
Delen op andere websites

Zie het bovendien niet als afkraken of iets dergelijks, sommige dingen zijn gewoonweg bijna onmogelijk. Andere dingen komen misschien nog wel een keer, maar soms ligt de concentratie even ergens anders. Bovendien zijn de scholen weer begonnen, wat betekent dat we minder en minder tijd hebben.. Geld bijvoorbeeld voor mezelf.. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Zie het bovendien niet als afkraken of iets dergelijks, sommige dingen zijn gewoonweg bijna onmogelijk. Andere dingen komen misschien nog wel een keer, maar soms ligt de concentratie even ergens anders. Bovendien zijn de scholen weer begonnen, wat betekent dat we minder en minder tijd hebben.. Geld bijvoorbeeld voor mezelf.. ^^

tuurlijk zie ik dit niet als afkraken hoor. Eerder een Idee wat nogal onmogelijk is zegmaar. En ik dnek dat de Concentyratie efen naar IV gaat en als die kalar is zal CTW wel uit zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien wordt er al aan gewerkt, maar ik vond het bij SA altijd wel handig om te kijken welke auto waar spawnde, bij IV is dit alleen nog niet te zien. En ook op welke auto de auto in IV gebasseerd is, staat ook nog niet op WikiGTA, zou ik er wel op willen zetten? 8)

Merendeel is random, en voor is het de scripters niet gelukt om het uit de bestanden te krijgen. Je moet namelijk weten dat wij die locaties niet met snapmaps of iets dergelijks maken, de coördinaten komen recht van het spel zelf. Zo weten we bijvoorbeeld dat er een Bobcat boven het water spawnt in Liberty City Stories.

Dat snap ik, dat zou wel erg veel zoeken zijn :puh: Maar bv waar de auto's op gebasseerd zijn, dat staat er ook nog niet op ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Dat snap ik, dat zou wel erg veel zoeken zijn :puh: Maar bv waar de auto's op gebasseerd zijn, dat staat er ook nog niet op ;)
Ook dát is een hoop zoekwerk, maar het staat je vrij om, inclusief links naar de bronvermelding, in >dit topic< jou verwijzingen hieromtrend te plaatsen. Bedenk wel dat ook dit leuke extra informatie is die een lagere prioriteit heeft t.o.v. andere informatie. ^_^ Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik had misschien nog een handige aanvulling voor de missie Cash Clash, er staat namelijk dat een rocket launcher krachtig werk levert, maar een minigun is nog handiger! (in mijn optiek)

Voor de missie een Minigun kopen, de missie beginnen en naar de 3 Securicars rijden, een beetje afstand nemen zodat je ze mooi centraal op het beeld hebt en de free-aim openen. Richten op de voorste en schieten maar, zonder achtervolgingen gehaald. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Het is me opgevallen dat de sneheden van Auto's in gta4 niet kloppen of niet realitisch zijn bv de turismo bij topsnelheid staat er 160 km/uur??

is dit in Mph of een fout of ben ik nu verkeert? :?

greets Ely

Bewerkt: door Ely
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ik weet niet of het al gezegd is: maar ik mis bij de achievment/trophy pagina nog wat voor soort Trophy het is (brons, silver, goud, platina) want sommige trophy's zijn "unknown" ('???') in het playstation menu in de PS zelf...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Misschien staat het er al bij sommige missie's,maar ik mis toch screens bij missie's! :Y

Ja.. En bijv nog:

- Meer info over GTA1

- Een kaart die het verschil tussen het Liberty City van GTA3 en van GTA Advance toont

- Mods

- Downloadbare dingen (Bijv. Walpapers/Filmpjes/Mods/Patche's)

- Wat info over de game: Bully

- Achtergrond informatie over Rockstar

- Meer info over nep easter eggs

- Intro Filmpjes

- Informatie over de steden zelf

- Reviews/Previews

- de PS (Op: http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto_serie) noemen zoals ''ie'' heet: PSone

- Véél meer info over GTA China Town Wars, dit is lastig I know, maar bijv een vermoedelijke kaart of personages etc.

- Screens/(Filmpjes) bij GTA China Town Wars

- In de voertuigenlijst een sterretje (*) of een hartje of een uitroepteken (!) of zo.. Als voertuigen ''zeldzaam'' (kunnen) zijn. Zoals de:

- Avenger

- Bickle'76

- Ballot Van

- Sindacco Argento

- FBI Cruiser

(De bovenstaande voertuigen komen uit Grand Theft Auto Liberty City Stories ;) )

Maar jullie site is al ge-wel-dig hoor! :tu: Maar goed, als je zo'n topic opent, kan je verwachten dat ik het helemaal volpost :dans:

Greetz Lui! :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou overdrijven is ook een vak. En waarom GTAI nog zover uitbreiden? Er zijn maar weinigen die dit spelen. En waarom ook een kaart die verschillen toont? HEt gaat er toch om dat je gewoon kunt spelen :roll: En de voertuigen, Voor ieder is een voertuig pas zeldzaam na een speciaal moment. Zoals voor sommigen de Buffalo zelzaam is is voor andere weer de Phoenix zeldzaam. Dit is dus nogal moeilijk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...