deagle Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ook ik wil ook alle medewerkers van WikiGTA.org eens bedanken voor de vele informatie, kaartjes, missie-guids, walktroughs, etc ... Door die vele mogelijkheden van WikiGTA.org heb ik bepaalds missie's ( en Red Balloons ) gehaald! WikiGTA Reageren
Woetsha Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 De beste site over GTA ik kan daar alles vinden !!!! GOOD JOB !!!! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Bij deze wil ik alle medewerkers van WikiGTA complimenteren met het vele werk dat ze verrichten, en dan met name de mensen die de pagina's over San Andreas hebben gemaakt. Ik heb zojuist namelijk met het uitspelen van End of the Line San Andreas voor 100 % voltooid en dat was me nooit gelukt zonder de hulp van WikiGTA. Dus mijn grote dank voor de kaartjes van de collectables, de voertuigenlocaties voor Import/Export, alle missiebeschrijvingen en tips waar ik iets aan heb gehad, de 100 % checklist en alle andere pagina's waar ik iets aan heb gehad bij het voltooien van de game. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik wou even mijn complimenten geven voor wikigta omdat het een hele duidelijke betrouwbare site is. Tijden lang zijn er mensen mee bezig om de site tot in de puntjes te verzorgen en met de nieuwste informatie te vullen. Wikigta is top Reageren
Aeroplane Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Mijn Complimenten voor wikiGTA Goede Site en je vind er alles op Reageren
Boris H. Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 dankzij WIKIGTA heeft mijn leven weer zin OMG, wou je anders zelfmoord plegen. xD Maar ik vind WikiGTA een fantastische site, het heeft me vaak met missie's geholpen en heeft me zo'n beetje alles over de GTA's geleerd. Gratz, Boris H. Reageren
Gino99 Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Nou.Ik ondekte WikiGta in juni 2006 met Gta LCS.Ik zocht naar maar een auto maar toen had ik hem!!.WikiGta.Een prachtige site.Als ik info nodig heb kijk ik altijd daarop! Reageren
spoeky Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Ook mijn complimenten voor wikigta! Het is erg handig! Als ik iets zoek, kijk ik altijd eerst daar op! KUTGW! WIKIGTA Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Ook mijn complimenten voor WikiGTA! Hij heeft me met heel veel missies van Vice City geholpen! KUTGW! WikiGTA Reageren
GTAVC Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 (bewerkt) Mijn complimenten voor WIKIGTA het heeft mij geholpen om al de hidden packas te vinden en missies op bepaalde manieren uit te spelen Bewerkt: 22 april 2007 door GTAVC Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 ook van Groot-Duimpje de complimenten voor de site wikigta alles is hier helemaal goed geregeld en goed gedaan. velen site's mogen een voorbeeld nemen aan WIKIGTA. Groot-Duimpje Reageren
Rivel Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 De complimenten van Rivel! Hij is erg leuk, en handig! Vooral SA met al die buurten en hun beschrijving! Dat is leku ol te lezen! Reageren
Mister.X Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 ik had nooit gedacht dat WikiGTA zo goed zou worden WIKIGTA Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Ook ik geef mijn complimenten aan Wikigta De site is gewoon heel goed met alle informatie die je nodig hebt om alle GTA games voor 100% uit te spelen Het iniatief ''foutje gevonden'' toont alleen maar aan dat jullie jezelf willen verbeteren Mijn complimenten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.