Jump to content

Complimenten

Recommended Posts

• 3 months later...
  • Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Dotz

4

• Groot-Duimpje

3

• Zaahed

3

• NickyHendriks

3

Posted

Mooie site, dankzij jullie heb ik de 100 tags in SA gesprayed en kreeg ik vier fantastische wapens die me hielpen de story-line uit te spelen :)

Proficiat!

KUTGW!

:dans: MegaPilot. :dans:

• 4 weeks later...
Posted

-Goeie missie hulp

-Goeie tips

-Goeie informatie

-Goed uitleg van tags en horehoes en enz

-Gewoon perfect :tu:

Posted

Ik vinsd het een prachtige site eerlijkwaar. Je kunt er alles over GTA vinden. Ik was Vooral toen ik SA had in het SA gedeelte. Die is volgens mij nog steeds niet af helaas.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Deze Site Is Niet Alleen Goed Voor GTA Maar Ook voor Andere Games En Onderwerpen.

Daarom Is Deze Site Men lievelings -Site.

GRTZ GFS

• 3 weeks later...
Posted (edited)

geweldige site _O_ daar mee heb ik ook gta forum ondekt :tu:

100ste post :dans:

Edited by thegodfather91
  • 2 weeks later...
Posted

Ëen erg mooie site. Alles is gemakkelijk te vinden. Er zijn een paar dingen nog niet maar dat zijn aleen dingen die je eigenlijk wel zelf kan ontdekken.

Het is gewoon een van de beste online sites die er is.

Rinaldootje :tu:

• 4 weeks later...
Posted

GTA IV afwerking zal in de loop van de tijd wel goedkomen voor de rest vind ik wikigta erg goed :tu: je kan er alles vinden. :) maar het forum blijft voor mij nummero 1 :Y

• 2 weeks later...
Posted

:D Prachtige Site! Vooral mijn compelimenten over GTA Liberty City Stories! :dans: Zeer mooi geschreven dat stukje! Maar het stuk over de wapens vond ik ook mooi maar, beetje onhandig in het gebruik. :N Jammer nog dat GTA1 t/m GTAL'61 nog niet helemaal af zijn maar dat komt nog! :eten: (I Think) Maar waar halen jullie eigenlijk de kennis vandaan over al die GTA's 'k denk niet dat die zomaar uit de lucht zal vallen.. (Zou wel hadnig zijn :7 ) Maar 1 tip: Ga zo door! Vooral GTA's van 3 à 4 jaar terug zijn goed uitgewerkt. Maar waar slaat eigenlijk die schotel op langs het WikiGTA logo?

Nice Site! <Respect!>x'D

Greetz Lui! :cya:

Posted
Maar waar halen jullie eigenlijk de kennis vandaan over al die GTA's 'k denk niet dat die zomaar uit de lucht zal vallen.. Maar waar slaat eigenlijk die schotel op langs het WikiGTA logo?
Meeste informatie komt van (Mega)leden, mits ze medewerker zijn van WikiGTA, en Moderators van dit forum. Meer informatie over het logo: klik. ^_^