Nick_Kerkwijk Posted September 2, 2009 Report Posted September 2, 2009 (edited) WikiGTA is gewoon de beste wiki over GTA van de hele wereld!!! GTA-TOM is gewoon de beste licker van de wereld!!! Het is een handige site, je hebt er veel an Edited September 2, 2009 by Nick_Kerkwijk Quote
Megadreams Posted February 24, 2010 Report Posted February 24, 2010 WikiGTA is de beste wiki ooit, ik heb er al mijn informatie over de GTA's toen ik ze voor het eerst speelde altijd makkelijk daar kunnen lezen en cheats natuurlijk ... Dankzij WikiGTA ben ik ook op dit forum uitgekomen. Quote
Dotz Posted March 18, 2010 Report Posted March 18, 2010 Mijn complimenten vanwege het wist-je-dat-je? van nu Quote
james211 Posted July 7, 2010 Report Posted July 7, 2010 Echt een mega coole site! Ik zit er per dag 30-40 minuten op! Het is echt vet maar waarom mag niet iedereen het bewerken? Quote
Casss Posted July 7, 2010 Report Posted July 7, 2010 Echt een mega coole site! Ik zit er per dag 30-40 minuten op! Het is echt vet maar waarom mag niet iedereen het bewerken? Omdat er dan waarschijnlijk verkeerde informatie op komt te staan. Quote
R-fl3x Posted July 8, 2010 Report Posted July 8, 2010 Echt een mega coole site! Ik zit er per dag 30-40 minuten op! Het is echt vet maar waarom mag niet iedereen het bewerken? Omdat er dan waarschijnlijk verkeerde informatie op komt te staan. idd, probeer eens op te zoeken bij google achter andere wikia over GTA, daar staan ongelooflijk veel fouten in vergeleken met de onze Quote
Flokkert Posted July 9, 2010 Report Posted July 9, 2010 WikiGTA is gewoon top! Ik denk dat meer dan de helft van het Forum via WikiGTA op het Forum is gekomen. Quote
Fezz Posted July 10, 2010 Report Posted July 10, 2010 Ik ook! Alleen heb ik geregistreerd voor een download WikiGTA is TOP! Alleen moeten er nog wat pagina's bij. Quote
Dotz Posted July 16, 2010 Report Posted July 16, 2010 Ik ook! Alleen heb ik geregistreerd voor een download WikiGTA is TOP! Alleen moeten er nog wat pagina's bij. Tja, dat zal altijd zo blijven. Maar dat is toch precies wat een wiki doet? Achter de feiten aanlopen? Alleen ik vind de wiki vooral leuk voor achtergrondinformatie. De informatie over personages en missies haal je meestal wel uit het spel. Er missen alleen hier en daar wel een paar (kleine?) dingetjes. Quote
GuitarGuy666 Posted September 16, 2010 Report Posted September 16, 2010 Heel gtagames netwerk is gewoon top! En dan over wikigta: Alles wat je nodig hebt is te vinden! Quote
Mark5000 Posted October 1, 2010 Report Posted October 1, 2010 Heel gtagames netwerk is gewoon top! En dan over wikigta: Alles wat je nodig hebt is te vinden! Wat hij zegt klopt helemaal, ben zo blij dat ik die site ken! Quote
St.Jimmy Posted October 4, 2010 Report Posted October 4, 2010 Ik vind dit echt een geweldige site (ook al zit ik er nog niet zo lang op.) Ik kijk zelden op WikiGTA voor de verhaallijn, maar net zoals Dotz voor de kleine dingetjes. Quote
Grand Theft Auto TOM Posted October 7, 2010 Report Posted October 7, 2010 Ik geef maar nogmaals mijn complimenten, ondanks dat ik dat op 2 september 2009 al heb gedaan; Ik complimenteer WikiGTA én natuurlijk zijn medewerkers, want zonder hun zou er niks op staan... Toen ik WikiGTA kende, kwam ik erachter dat ze een forum hadden en toevallig had ik al een hoop vragen, dus besloot me op het GTAGames netwerk te registreren. En zoals je ziet, ben ik nog altijd zeer actief hier. Uiteraard hoop ik dat WikiGTA zich blíjft uitbreiden. Quote
TekaLoca Posted October 8, 2010 Report Posted October 8, 2010 Leuke site .. Kidding! 't Is gewoon een supersite Ben eigenlijk terechtgekomen op wikigta toen ik cheats nodig had voor GTA SA. Heb de kopie's hier trouwens nog liggen op datum van mijn registratie Hou de site trouwens zoals hij is.. Perfect zo Grtz TL Quote
BoerTijger Posted October 12, 2010 Report Posted October 12, 2010 Complimenten heren. Zeer intressante en handige site! Quote
Recommended Posts