MNC3 Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Echt waar ik zal je er niet teveel op verheugen. Maar ik wil hiermee niet zeggen dat die slecht is maar meer dat je er niet al te veel van moet verwachten. De filmpjes zijn te kort en de voiche acting is ook niet top. Nee echt kopen is die wel waart maar om er een PSP voor te kopen zal ik niet doen ga nog wat resident evil 4 spelen en laat gta freaks met rust aub! mss is het dat wat ze wat willen verbeteren van die voice acting, you never know, maar maakt niet uit Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ghost Town zit er niet meer in denk ik, aangezien Ghost Town gewoon de straat is waar die bankoverval van Cathalina en Claude plaats vond, en die zat alleen in GTA3 en niet in LCS. Reageren
Samurai Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Maar misschien hebben ze het geport, en de textures gewoon even aangepast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.