Jump to content

Wanneer gta III gratis?


Da_player

Recommended Posts

Als er weer een andere GTA in de maak is kunnen ze dat best doen.

Mensen komen makkelijker in aanraking met het spel, als je het nog nooit gespeeld hebt ten minste.

En R* kan zeggen wat ze er gaan aan veranderen ten opzichte van de eerste 3D GTA..

Link to comment
Delen op andere websites

uiteindelijk kan je alle games gratis krijgen b.v. VC had ik al gekocht maar om ruimte vrij te maken had ik hem verwijdert. En een keer was ik een beetje aan het dowwnen met shareaza(een beetje zo iets als kazaa)

kwam ik VC tegen ik dacht zal wel nep zijn maar na het downen kon ik hem gewoon spelen. Een vriend van mij weet ook hoe fifa 2006 kan downloaden. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA2 is gratis geworden toen San Andreas uit was. Er zitten twee GTA's tussen: GTA:3 en GTA: VC. Dus ik denk ook dat GTA3 gratis wordt als GTA: Next uitkomt. Dat is dus waarschijlijk in 2006.

Maar houdt er wel rekening mee dat het niet zeker is dat GTA3 überhaupt ooit gratis te downloaden valt. Het is een redelijk groot spel.

Voorlopig kun je er beter niet op rekenen dat GTA3 gratis wordt. Misschien is het een optie om de Trilogy te kopen. Dan heb je GTA3, GTA: VC en GTA: SA voor de prijs van 1.

GTA3 is los tegenwoordig ook voor 15 euro te koop (PC). de PS2 versie kost nu rond de 20 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

zal wel tof zijn eerste gta 1 dan gta 2 en dan noges gta 3 er achter aan, mwah denk idd dat het te groot word om e downloaden ben je ook een paar uur :duh: kwijt lijkt me

en hoeveel jaar zullen we verder zijn als san andreas gratis komt zitten we dan al bij gta 20 :D:D of zo?

:bier:

groetkens an-ERWIN-vos

Link to comment
Delen op andere websites

GTA San Andreas downloaden gratis en legaal door RockstarGames? :D Wow, dan moet je zeker meer dan 10 jaar wachten voordat je hem legaal kan downloaden.

Wat ik me afvroeg hé, stel dat er geen GTA's meer worden gemaakt. Wat zal er gebeuren met GTAgames en GTAForum? :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...