Jump to content

Wanneer gta III gratis?


Da_player

Recommended Posts

Zoals in de kerst van 2004 was GTA II gratis te downloaden dus nu is de kans 75% dat GTA III deze zomer gratis kan worden? of niet?

Der is al een topic over grats GTA 3 maar dit gaat over wat de grootste kansen zijn op de realeas datum waneer het gratis is.(tis wel 1,53gb)

Link to comment
Delen op andere websites

Ga ervan uit dat je GTA3 gratis kunt downloaden tussen juli en december 2006. In die tijd moet de nieuwe GTA uitkomen.

Het is overigens niet zeker of hij wel als downlad uitkomt, aangezien het spel, zoals jij al zei, 1.5 GB groot is. Dat moet geen probleem zijn voor mensen met zelf een langzamere kabelverbinding, maar met ISDN lijkt het me niet te doen.

Maar je moet ook aan de traffic denken wat ontstaat door zo'n grote download. Ik ben er niet zeker van dat GTA3 als download beschikbaar komt. Ik denk zelfs van niet.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III is een totaal ander spel dan zijn voorgangers. Grand Theft Auto en GTA2 zijn ondertussen echte oldies; de top down view is niet meer van deze tijd. Het genre van GTA III is dat wel, en zal dat de komende jaren ook blijven. Vandaar dat het me hoogstonwaarschijnlijk lijkt dat GTA III binnen de komende jaren -of eigenlijk zelfs überhaupt- vrijgegeven wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...