Matiscus Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Ik haal 100Mb binnen op een minujut of 5. Dus ik denk niet dat dit lng duurt. Maar ze mogen dat nog niet gratis geven. Ik zou het heel dom vinden. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Zoals in de kerst van 2004 was GTA II gratis te downloaden dus nu is de kans 75% dat GTA III deze zomer gratis kan worden? of niet? Der is al een topic over grats GTA 3 maar dit gaat over wat de grootste kansen zijn op de realeas datum waneer het gratis is.(tis wel 1,53gb) Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Ga ervan uit dat je GTA3 gratis kunt downloaden tussen juli en december 2006. In die tijd moet de nieuwe GTA uitkomen. Het is overigens niet zeker of hij wel als downlad uitkomt, aangezien het spel, zoals jij al zei, 1.5 GB groot is. Dat moet geen probleem zijn voor mensen met zelf een langzamere kabelverbinding, maar met ISDN lijkt het me niet te doen. Maar je moet ook aan de traffic denken wat ontstaat door zo'n grote download. Ik ben er niet zeker van dat GTA3 als download beschikbaar komt. Ik denk zelfs van niet. Reageren
Lantyz Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 GTA III is een totaal ander spel dan zijn voorgangers. Grand Theft Auto en GTA2 zijn ondertussen echte oldies; de top down view is niet meer van deze tijd. Het genre van GTA III is dat wel, en zal dat de komende jaren ook blijven. Vandaar dat het me hoogstonwaarschijnlijk lijkt dat GTA III binnen de komende jaren -of eigenlijk zelfs überhaupt- vrijgegeven wordt. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 GTA III begint ook oldies te worden of niet ? want GTA IV (maybe) is coming. dan is GTA III al oud. Reageren
Lantyz Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Een oldie wil niet zeggen dat het spel alleen maar oud is, maar ook dat het speltype verouderd (En dus niet meer interessant voor winst) is. GTA III zit hetzelfde in elkaar als San Andreas, dus dat is nog lang niet het geval. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 (bewerkt) Maar wie weet misschien wel een cadeau van Rockstar Games in de kerst. Dat GTA III gratis Download baar is (kans is wel groot denk ik) Bewerkt: 17 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 ach wat, zoveel kost het spel tegenwoordig niet meer, bij de intertoys ligtie in de 5 eurobak van afgedankte spelletjes Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 5euro? tis 15euro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.