ASPHALT Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Black lightMen: Komt voor in de missies: 'False Idols' 'See The Sight Before Your Flight' Hij woont: In de Villa Wijk van SSV, in het 2e huis in de onderste rij. Persoonlijk Probleem: Hij is een Alcoholist. Reageren
VforV Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 (bewerkt) Wie is Black Lightman (wat doet hij, waar woont hij (screen van zijn huis), wat zijn zijn persoonlijke problemen?) en in welke missie(s) hoor/lees je zijn naam? Alles is goed, behalve wil ik nog een screenshot van zijn huis. En het is Black Lightman, niet Black lightMen . @Cencicodis hieronder: Ik wacht nog steeds op ASPHALT's screen . Jij of iemand anders mag ook een kans maken natuurlijk. Bewerkt: 4 oktober 2006 door VforV Reageren
Cencicodis Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Het is bijna een maand geleden dat er nog iets gepost is Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Als er niks meer word gepost vind ik dat de bedenker van de vraag het andwood moet zeggen en een nieuwe vraag een wat makkelijkere vraag stellen Reageren
Cencicodis Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Als er niks meer word gepost vind ik dat de bedenker van de vraag het andwood moet zeggen en een nieuwe vraag een wat makkelijkere vraag stellen Akkoord Ik wacht al weken Reageren
ASPHALT Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) Ik waag een gokje : Bewerkt: 7 oktober 2006 door ASPHALT Reageren
VforV Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) Asphalt, je moest een SCREEN posten, geen plannetje . Je hebt trouwens ook het foute huis aangeduid . Bewerkt: 6 oktober 2006 door VforV Reageren
ASPHALT Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) Asphalt, je moest een SCREEN posten, geen plannetje . Je hebt trouwens ook het foute huis aangeduid . Een Screen zeg dat dan ook . Maar voor de duidelijkheid: Hier woont hij: Pic's. van zijn huis: --- Als er niks meer word gepost vind ik dat de bedenker van de vraag het andwood moet zeggen en een nieuwe vraag een wat makkelijkere vraag stellen Akkoord Ik wacht al weken Jij kon de vraag toch ook beantwoorden ? Nu heb je je kans en raad de volgende . Bewerkt: 7 oktober 2006 door ASPHALT Reageren
VforV Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Dat is juist, Asphalt. De volgende vraag is voor jou. Reageren
Cencicodis Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Asphalt, je moest een SCREEN posten, geen plannetje . Je hebt trouwens ook het foute huis aangeduid . Een Screen zeg dat dan ook . Maar voor de duidelijkheid: Hier woont hij: Pic's. van zijn huis: --- Als er niks meer word gepost vind ik dat de bedenker van de vraag het andwood moet zeggen en een nieuwe vraag een wat makkelijkere vraag stellen Akkoord Ik wacht al weken Jij kon de vraag toch ook beantwoorden ? Nu heb je je kans en raad de volgende . Ik wou wel beantwoorden maar vond geen screenshot en ik heb geen cheatdevice Wel proficiat asphalt dat je het hebt gevonden Reageren
ASPHALT Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 In welke voertuigen MOET je gereden hebben om LCS 100% te voltooien? [Ook de missie waarin het voertuig voorkomt vermelden ] Reageren
RS-modder Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 txi politie auto abulance trashmaster Reageren
M4X Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Ik noem ze allemaal maar 1x, dus bijvoorbeeld banshee alleen bij hot wheels en niet bij car salesman of love media: Hoofdmissies: Kuruma - Home sweet home Banshee - Hot wheels Limousine - Roller coaster ride Patriot - Contra banned Rumpa - Bone Voyeur Leone Sentinel - The made man Pony - Taking the peace PCJ 600 - The whole 9 yardies Hearse - The morgue party Campaign Rumpo - Steering the vote Fbi Cruiser - L.C. confidential Fire truck - Karmageddon Rhino - Shogun Showdown Police - The shoreside redemption Bobcat - Bringing the house down Zijmissies: Freeway - 9mm Mayhem Sanchez - Bumps & Grinds Toyz - Rc Triad Takedown Idaho, Esperanto, Stallion, Stinger, Cheetah, Perennial, Manana, Bf Injection - Car Salesman Faggio - Bike Salesman Blista, Landstalker, Thunder Rodd, Sentinel, Deimos Sp, Hellenbach Gt, Infernus, Phobos Vt, Stinger, V8 Ghost - Love Media Angel - Awol angel Overig: Ambulance - Paramedic Cabbie - Taxi Driver Noodle Boy - Noodle Punk Trashmaster - Trash Dash Pizza boy - Well Snacked Pizza Reageren
LucasV Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Damn, dat zijn er veel... Hier een beginnetje: Main Missions Portland Sentinel (Home Sweet Home, The Made Man, Sindacco Sabotage, Driving Mr. Leone) Banshee (Hot Wheels) Rumpo (Bone Voyour!) Yankee (A Violatile Situattion) PCJ-600/Sanchez/Freeway (Booby Prize) Stretch (Rollercoaster Ride) Patriot (Contra-Banned) Side Missions Portland Police/Enforcer/Rhino (Vigilante) Firetruck (Firefighter) Ambulance Paramedic) Cabbie (Taxi Driver) Sanchez (Bumps & Grinds, Scrapyard Challenge, Wrong Side of the Tracks) Freeway (9MM Mayhem) Noodleboy (Noodle Punk) Faggio (Scooter Shooter) Staunton Island en Shoreside Vale mogen jullie doen. Ik hoop trouwens dat ik geen ben vergeten bij de voeruigen in Portland. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 (bewerkt) Damn, dat zijn er veel... Hier een beginnetje:Main Missions Portland Sentinel (Home Sweet Home, The Made Man, Sindacco Sabotage, Driving Mr. Leone) Banshee (Hot Wheels) Rumpo (Bone Voyour!) Yankee (A Violatile Situattion) PCJ-600/Sanchez/Freeway (Booby Prize) Stretch (Rollercoaster Ride) Patriot (Contra-Banned) Side Missions Portland Police/Enforcer/Rhino V (Vigilante) Firetruck (Firefighter) Ambulance Paramedic) Cabbie V (Taxi Driver) Sanchez (Bumps & Grinds, Scrapyard Challenge, Wrong Side of the Tracks) Freeway (9MM Mayhem) Noodleboy (Noodle Punk) Faggio (Scooter Shooter) Staunton Island en Shoreside Vale mogen jullie doen. Ik hoop trouwens dat ik geen ben vergeten bij de voeruigen in Portland. De kleuren sprken voor zich, neem ik aan . De V is van Vergeten. Ook ontbreken er nog verschillende Voertuigen.. Bewerkt: 9 oktober 2006 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.