spoeky Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Nee die bedoel ik niet! Het is een winkel waar je spullen kan kopen! Reageren
Tunix Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Ik heb hem(Volgens mij)! Fully Cocked Gun Shop? Reageren
spoeky Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Ik heb hem(Volgens mij)! Fully Cocked Gun Shop? Ja die bedoelde ik! Jij mag de volgende vraag stellen! Reageren
Tunix Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Makkelijke vraag: Wie is de man op de onderstaande foto? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Dat is Miguel. Misschien die van GTA III, maar aangezien deze versie in de missie Contra-Banned doodgaat, is dit erg onwaarschijnlijk. Reageren
duivelse 13 Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 euhh... mr benz (kleding wiknlen waar je de tuxedo <stauton island> en de lawer suit <shoreside vale> haaldt denk ik. ik heb gta 3 niet dus... ik weet niet of je er daar naar binnen kan. >>> Door SummerBase: Ik heb het plaatje van KORN verwijderd, het had immers niks met een LCS Quiz te maken, gebruik je ''Bijlagen'' ruimte nuttig, want de server heeft geen oneindige capaciteit. <<< ooh oke dat wist ik niet en ik weet nog niet zoveel over forums enz. >>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd, want het is niet de bedoeling om dit topic vol te spammen, maar het is geen ramp omdat je zelf al aangeeft dat je niet veel van forums weet. <<< Reageren
Tunix Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Clowntje dat is goed. @duivelse_13: Volgens mij was dat niet mijn vraag, maar de vraag ervoor Reageren
duivelse 13 Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 dat is miguel, de rechter hand van catalina.gangboss van de colombian cartel Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ja, ik kan ff geen vraag verzinnen. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Goed, dan maar ff een makkelijke. Waar is Casa's Deli? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 In Chinatown, ten zuiden van dat Chinese gebouw, waar die Triad Fish Van staat. Net naast zo'n steegje. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 In Chinatown, ten zuiden van dat Chinese gebouw, waar die Triad Fish Van staat. Net naast zo'n steegje. Goed! Volgende voor jou. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 (bewerkt) Ohw hèhè Ik ahd zo lang geleden het antwoord gegeven dat ik het had vergeten. Maar dankzij de PB van een oplettend medelid was ik er weer achter gekomen. 3 Maanden geleden Nou ja, hier is de vraag: Op het terrein van de villa van Donald Love staat een garage. Daar kun je ook in. Mijn vraag is: kun je geraakt worden door de kogels van een politiehelikopter in de garage? Bewerkt: 31 augustus 2007 door MartyCeha Reageren
JasonStatham Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Ohw hèhè Ik ahd zo lang geleden het antwoord gegeven dat ik het had vergeten. Maar dankzij de PB van een oplettend medelid was ik er weer achter gekomen. 3 Maanden geleden Nou ja, hier is de vraag: Op het terrein van de villa van Donald Love staat een garage. Daar kun je ook in. Mijn vraag is: kun je geraakt worden door de kogels van een politiehelikopter in de garage? Nee denk het niet. tenzij de helicopter laag gaat vliegen waardoor het wel kogels naar je toe kan sgieten vanuit de zijkant Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.