Jump to content

GTA Liberty City Stories Quiz!

Recommended Posts

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ASPHALT

116

• Svenie

90

• Nissan

70

• Rinaldootje

68

Geplaatst:

Dat is Miguel. Misschien die van GTA III, maar aangezien deze versie in de missie Contra-Banned doodgaat, is dit erg onwaarschijnlijk.

Geplaatst:

euhh... mr benz (kleding wiknlen waar je de tuxedo <stauton island> en de lawer suit <shoreside vale> haaldt denk ik.

ik heb gta 3 niet dus... ik weet niet of je er daar naar binnen kan.

>>> Door SummerBase: Ik heb het plaatje van KORN verwijderd, het had immers niks met een LCS Quiz te maken, gebruik je ''Bijlagen'' ruimte nuttig, want de server heeft geen oneindige capaciteit. ;)<<<

ooh oke dat wist ik niet en ik weet nog niet zoveel over forums enz. :bonk:

>>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd, want het is niet de bedoeling om dit topic vol te spammen, maar het is geen ramp omdat je zelf al aangeeft dat je niet veel van forums weet. :)<<<

• 2 weken later...
Geplaatst:

In Chinatown, ten zuiden van dat Chinese gebouw, waar die Triad Fish Van staat. Net naast zo'n steegje.

• 1 maand later...
Geplaatst:
In Chinatown, ten zuiden van dat Chinese gebouw, waar die Triad Fish Van staat. Net naast zo'n steegje.

Goed! Volgende voor jou.

• 1 maand later...
  • 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ohw hèhè :puh: Ik ahd zo lang geleden het antwoord gegeven dat ik het had vergeten. Maar dankzij de PB van een oplettend medelid was ik er weer achter gekomen. 3 Maanden geleden :puh:

Nou ja, hier is de vraag: Op het terrein van de villa van Donald Love staat een garage. Daar kun je ook in. Mijn vraag is: kun je geraakt worden door de kogels van een politiehelikopter in de garage?

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Ohw hèhè :puh: Ik ahd zo lang geleden het antwoord gegeven dat ik het had vergeten. Maar dankzij de PB van een oplettend medelid was ik er weer achter gekomen. 3 Maanden geleden :puh:

Nou ja, hier is de vraag: Op het terrein van de villa van Donald Love staat een garage. Daar kun je ook in. Mijn vraag is: kun je geraakt worden door de kogels van een politiehelikopter in de garage?

Nee denk het niet.

tenzij de helicopter laag gaat vliegen waardoor het wel kogels naar je toe kan sgieten vanuit de zijkant :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...