Rinaldootje Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 OK, Je hebt alle Stuton island missies gedaan, komt er dus op neer dat je de missie 'Cash in Kazuki's chips' hebt voltooit. Hoewel alleen de verhaallijn missies, tot alle stauton island en zonder alle zij missies, krijg je 9 outfits. Maar aangezien je er 12 wilt denk ik ook dat je de verhaallijn-zij-missies bedoelt. Je hebt: Casual Leone suit Overals Avenging Angel's fatigues Chauffeur's clothes Lawyer Suit Tuxedo Dragon Jumpsuit Sweats Antonio Goodfella Wiseguy The Kings jumpsuit krijg je na het voltooien. Die valt dus ook af. Cox Mascot outfit na een zijmissie Underwear na een unique jump Alhoewel de missies, 'Portland chainsaw massacre', 'crazy'69'' 'Overdose of trouble' Niet direct deel uitmaken van de verhaallijn maar meer een zijmissie zijn, horen ze er in mijn mening niet bij. en Hero Garb krijg je pas na de Avenging angels. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Alhoewel de missies, 'Portland chainsaw massacre', 'crazy'69'' 'Overdose of trouble' Niet direct deel uitmaken van de verhaallijn maar meer een zijmissie zijn, horen ze er in mijn mening niet bij. Ga je uit van het missieoverzicht op de wiki? Dat is verre van compleet namelijk, en juist incorrect. Ik heb er ooit dat leuke standaard WIP-tekstje boven gezet, maar dat heeft ook weinig zin verder. Alle missies zijn nodig voor vooruitgang in het verhaal, van het hele zijmissie gebeuren moet je je eigenlijk niets aantrekken. Zal er nog een keer naar kijken, ik heb voor een groot deel de informatie alleen ben nooit uit het rangschikken van het overzicht gekomen. Voor het beantwoorden van de vraag moet je er verder maar even van uitgaan dat alle missies voor Shogun Showdown gedaan zijn + de Toshiko missies. Reageren
Maarten11 Geplaatst: 4 juni 2012 Rapport Geplaatst: 4 juni 2012 (bewerkt) Het antwoord van Rinaldootje keur ik goed. Missies zoals Portland Chainsaw Masquerade, Overdose of Trouble en Crazy 69 zijn gewoon storyline missies, dus die horen er gewoon bij. Goed opgemerkt dat de missies van Toshiko op Staunton Island gestart worden, maar pas te starten zijn als je al een tijdje op Shoreside Vale bent. De volgende vraag mag gesteld worden door Rinaldootje! Bewerkt: 4 juni 2012 door Maarten11 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 4 juni 2012 Rapport Geplaatst: 4 juni 2012 Heb het al even niet meer gespeeld dus hou het simpel. Hoe kan je sneeuw zien in het spel? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 juni 2012 Rapport Geplaatst: 5 juni 2012 Heb het al even niet meer gespeeld dus hou het simpel. Hoe kan je sneeuw zien in het spel? Volgens mij kon het alleen op de PSP als je verder ging met Car Salesman na het uitspelen. Vanaf level 10 ofzo begon het te sneeuwen zodat het moeilijker werd om te rijden. Reageren
Dotz Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Geplaatst: 23 november 2012 Kan Rinaldootje bovenstaand antwoord goed of fout keuren? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Geplaatst: 23 november 2012 whoa lang geleden XD Beetje stom dat ik midden in een vraag inactief ging XD Het antwoord van GTA-Fan2 is half goed, Het is vanaf level 9. Maar het komt ook voor in level 10 dus ik keur het goed. Volgende vraag voor jou Reageren
Dotz Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Geplaatst: 23 november 2012 Kom maar op GTA-fan2! Aangezien hij al anderhalve maand niet online is geweest verwacht ik hem niet binnen 2 dagen terug om een nieuwe vraag te stellen. Reken er dus maar op dat je over 2 dagen een nieuwe vraag mag stellen Rinaldootje Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 NOu oke, 3 dagen later. Ik stel wel weer een nieuwe, Simpele vraag in de hoop dat er nu eindelijk iemand anders aan antwoord kan geven. Wat hebben de volgende 3 plaatsen gemeen? Click here to view the SnapMap Reageren
Oswald Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 (bewerkt) NOu oke, 3 dagen later. Ik stel wel weer een nieuwe, Simpele vraag in de hoop dat er nu eindelijk iemand anders aan antwoord kan geven. Wat hebben de volgende 3 plaatsen gemeen? Click here to view the SnapMap Het zijn alle 3 safehouses. Bewerkt: 27 november 2012 door Oswald Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 het zijn alle drie safe houses Reageren
Dotz Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Het zijn de safehouses van Toni Cipriani (in de stad zijn ook nog safehouses van Claude, Mike en Vinnie te vinden xd). NOu oke, 3 dagen later. Ik stel wel weer een nieuwe, Simpele vraag in de hoop dat er nu eindelijk iemand anders aan antwoord kan geven. Wat hebben de volgende 3 plaatsen gemeen? Click here to view the SnapMap Het zijn eilanden van Liberty city Wut? Shoriside Vale is geen eiland Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 (bewerkt) logisch, want het is de liberty city stories quiz oh en shoreside vale is een schierEILAND Bewerkt: 27 november 2012 door ballas4life Reageren
Dotz Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 een schiereiland is geen eiland Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 wel hoor, het heeft het woord erin en alles, het is in feite een eiland met een klein stukje extra land wat het verbindt met het vaste land. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.