Jump to content

GTA Liberty City Stories Quiz!

Recommended Posts

Geplaatst:

OK, Je hebt alle Stuton island missies gedaan, komt er dus op neer dat je de missie 'Cash in Kazuki's chips' hebt voltooit.

Hoewel alleen de verhaallijn missies, tot alle stauton island en zonder alle zij missies, krijg je 9 outfits.

Maar aangezien je er 12 wilt denk ik ook dat je de verhaallijn-zij-missies bedoelt.

Je hebt:

1. Casual
  2. Leone suit
  3. Overals
  4. Avenging Angel's fatigues
  5. Chauffeur's clothes
  6. Lawyer Suit
  7. Tuxedo
  8. Dragon Jumpsuit
  9. Sweats
  10. Antonio
  11. Goodfella
  12. Wiseguy

The Kings jumpsuit krijg je na het voltooien. Die valt dus ook af.

Cox Mascot outfit na een zijmissie

Underwear na een unique jump

Alhoewel de missies, 'Portland chainsaw massacre', 'crazy'69'' 'Overdose of trouble' Niet direct deel uitmaken van de verhaallijn maar meer een zijmissie zijn, horen ze er in mijn mening niet bij.

en Hero Garb krijg je pas na de Avenging angels.

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ASPHALT

116

• Svenie

90

• Nissan

70

• Rinaldootje

68

Geplaatst:

Alhoewel de missies, 'Portland chainsaw massacre', 'crazy'69'' 'Overdose of trouble' Niet direct deel uitmaken van de verhaallijn maar meer een zijmissie zijn, horen ze er in mijn mening niet bij.

Ga je uit van het missieoverzicht op de wiki? Dat is verre van compleet namelijk, en juist incorrect. Ik heb er ooit dat leuke standaard WIP-tekstje boven gezet, maar dat heeft ook weinig zin verder. Alle missies zijn nodig voor vooruitgang in het verhaal, van het hele zijmissie gebeuren moet je je eigenlijk niets aantrekken.

Zal er nog een keer naar kijken, ik heb voor een groot deel de informatie alleen ben nooit uit het rangschikken van het overzicht gekomen. Voor het beantwoorden van de vraag moet je er verder maar even van uitgaan dat alle missies voor Shogun Showdown gedaan zijn + de Toshiko missies.

Geplaatst: (bewerkt)

Het antwoord van Rinaldootje keur ik goed.

Missies zoals Portland Chainsaw Masquerade, Overdose of Trouble en Crazy 69 zijn gewoon storyline missies, dus die horen er gewoon bij.

Goed opgemerkt dat de missies van Toshiko op Staunton Island gestart worden, maar pas te starten zijn als je al een tijdje op Shoreside Vale bent.

De volgende vraag mag gesteld worden door Rinaldootje!

Bewerkt: door Maarten11
Geplaatst:

Heb het al even niet meer gespeeld dus hou het simpel.

Hoe kan je sneeuw zien in het spel?

Geplaatst:

Heb het al even niet meer gespeeld dus hou het simpel.

Hoe kan je sneeuw zien in het spel?

Volgens mij kon het alleen op de PSP als je verder ging met Car Salesman na het uitspelen. Vanaf level 10 ofzo begon het te sneeuwen zodat het moeilijker werd om te rijden.

• 5 maanden later...
Geplaatst:

whoa lang geleden XD Beetje stom dat ik midden in een vraag inactief ging XD

Het antwoord van GTA-Fan2 is half goed, Het is vanaf level 9.

Maar het komt ook voor in level 10 dus ik keur het goed.

Volgende vraag voor jou

Geplaatst:

Kom maar op GTA-fan2!

Aangezien hij al anderhalve maand niet online is geweest verwacht ik hem niet binnen 2 dagen terug om een nieuwe vraag te stellen. Reken er dus maar op dat je over 2 dagen een nieuwe vraag mag stellen Rinaldootje :puh:

NOu oke, 3 dagen later. Ik stel wel weer een nieuwe, Simpele vraag in de hoop dat er nu eindelijk iemand anders aan antwoord kan geven.

Wat hebben de volgende 3 plaatsen gemeen?

Click here to view the SnapMap

Het zijn alle 3 safehouses.

Bewerkt: door Oswald
Geplaatst:

Het zijn de safehouses van Toni Cipriani (in de stad zijn ook nog safehouses van Claude, Mike en Vinnie te vinden xd).

NOu oke, 3 dagen later. Ik stel wel weer een nieuwe, Simpele vraag in de hoop dat er nu eindelijk iemand anders aan antwoord kan geven.

Wat hebben de volgende 3 plaatsen gemeen?

Click here to view the SnapMap

Het zijn eilanden van Liberty city

Wut? :cab:

Shoriside Vale is geen eiland :-(

logisch, want het is de liberty city stories quiz :puh:

oh en shoreside vale is een schierEILAND

Bewerkt: door ballas4life
Geplaatst:

wel hoor, het heeft het woord erin en alles, het is in feite een eiland met een klein stukje extra land wat het verbindt met het vaste land.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...