$big$smoke$ Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 over het algemeen heel mooi, alles past bij elkaar maar de letters vind ik itje minder maar wel een 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 Hij is opzicht wel grappig, maar ik zou de volgende keer een andere lettertype gebruiken. Verder ziet hij er wel top uit, alleen ik mis effecten. En effecten maken een sig mooi. 6.5 Volgende keer effecten toevoegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 Men eigen sig raten : Vind het een mooie sig maar de achtergrond had wat meer gevuld moeten zijn .En de font is niet zo goed Rate : 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2007 Het is 'n mooie sig maar de man past niet zo goed bij de achtergrond-->8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2007 Simpel maar een mooi effect, het past allemaal goed bij elkaar. Dit wordt dus een 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2007 Het ontwerp is goed. Maar de sig is veel te licht gekleurd. Ik kan niet goed zien wat het precies is. 5.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rubensanti Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2007 ik vind hem mooi maar de kleuren lopen niet goed over vind ik 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2007 opzich mooie sign, kleur past bij elkaar. render er mooi ingezet en de bliksem er achter is passend. enige minpunt is de font die ik zelf al niet echt goed kan lezen en hij niet echt bij de totale sign past. 7,3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2007 heel mooi, alles past bij elkaar.geen minpuntje, dezelfde stijl-->9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2007 Opzich wel een mooie signature hoor, maar de achtergrond spreekt niet echt aan.Het font is goed, cartoonachtig , ook leuk gedaan met de "Woo-Hoo!", maar ik veronderstel dat dat in je Render zat? Annyways mijn rate voor jouw signature is 8/10 IB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Lettertype: 7,5 Plaatsing: 8 Face: 6,5 Kleur: 8 Render: 8,16666666666667 Plaatsing: 8 Mooiheid: 8 Ingeblend: 8,5 Border: 7,5 Stijl: 7,5 Dikte: 7,5 Kleur: 7,4 Stijl: 7,3 Verdeling: 7,5 Achtergrond: 8 Effecten: 7,9 Overige: 7,5 Bonuspunten: Commentaar: Redelijk goede sig, hoor! Alleen valt de font een beetje tegen. Dit is zo'n standaard font. Voor de rest goed gedaan! TOTAAL: 7,709524 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Mijn huidige sig is geen screen uit vista, want dat kan mijn pc niet aan. Het is volledig in Powerpoint (2003/2007) gemaakt. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 Leuke en orginele sig. goede effecten, goed gedaan. Mooie overgangen, precies echt. Geen - punten! 9.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rubensanti Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 ik vind dit een erg mooi signature alleen ik zie een minpunt: bij dat IV steken wat stukjes uit 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 ik vind dit een erg mooi signature alleen ik zie een minpunt: bij dat IV steken wat stukjes uit 9/10 Ik vind het wel een signature met leuke effecten enzo en het past ook allemaal goed bij elkaar, alleen wat zwart / wit: 7,8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 ik vind dit een erg mooi signature alleen ik zie een minpunt: bij dat IV steken wat stukjes uit 9/10 Ik vind het wel een signature met leuke effecten enzo en het past ook allemaal goed bij elkaar, alleen wat zwart / wit: 7,8/10. je sign ziet er nogal kaal en makkelijk uit, die 2 schermen is wel leuk gedaan maar ik vind de bg nog iets te leegjes 6,9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.