Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Euhm, ik wil je sig. wel raten maar je hebt die niet, oke dan je tekst dan maar euhm, probeer hoofdletters te schrijven. En Klik hier niet wel grappig maar zet hem in het midden. HHetzeldfe als dat van de cookie gang dat wel cooky gang is en niet cookie gang:P Oke, mijn rate dan maar. 5/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Ik hou van simpele signatures...maar ze moeten dan wel mooi zijn!

En dat is de jouwe. Een screen uit de eerste GTA-Trailer veronderstel ik. Je hebt een mooi plaatje (screen) genomen vind ik. Een simpele border. Met de border kon je iets meer doen vind ik...ik zie het liefst een witte ^_^ . Je IV logo vind ik eigenlijk verre van mooi. Eerst en vooral: het is echt tegen/in de hoek geplakt, je had hem beter ietsje meer 'uit' de hoek plaatsen. Ook had je hem beter op 'Lighten' of 'overlay' ofzo zetten. Of gewoon de opacity velagen...Dat oogt mooier vind ik. Ik vind ook dat je je naam erop had moeten zetten. Er word de laatse tijd nogal veel geript :-( ...

Al bij al een verdiende 7,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een geblurde screen van GTAIII :7 Nee ik had neit veel zin om aan die sig te werken , was in een kwartiertje klaar.

*Backontopic*

hmm , best mooi alleen zie steeds meer een beetje van het zelfde bij jou lijkt het. Ondanks dat toch een 7.9/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een aantal leden op de vorige pagina moeten nog even de regels doorlezen. De manier waarop jullie raten is niet juist. Onderbouw je mening, niet alleen een cijfer geven.. Graag even vertellen wat iemand beter kan doen de volgende keer, wat je mooi vind, wat niet en waarom etc. Als dit niet gebeurd moet ik echt harde maatregelen nemen.

@Sunray:

Over het algemeen past alles van de signature wel bij elkaar behalve de tekst. Zwart gaat niet echt samen met alle andere kleuren op de achtergond. Probeer daar dus iets anders van te maken. Verder vind ik de witte brushes in combinatie met dat oranje goed gedaan, geeft weer wat extra effect. Border is ook niet slecht, het enige waar je aan moet werken is echt je tekst, besteed daar altijd ruime tijd aan. Tekst is namelijk belangrijk, als dat niet lukt wacht er anders even mee, laat het zitten of verberg het sneaky ergens in je creatie. Als de tekst er namelijk niet echt goed uitziet op een design, dan is het meestal al niet echt mooi meer om naar te kijken. Maar gewoon bijven oefenen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal eens proberen goed te raten.

1st vooral mooie tekst alleen kan ik die kleine letters niet lezen.

of is dat de bedoeling?

opzich is je c4d wel leuk net een explosie.

Die scanlines zijn ook wel leuk.

Ga zo door zou ik maar zeggen. :cya:

>>> Door .Levi.: Die kleine lettertjes hoor je inderdaad niet te kunnen lezen.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Wat opvalt is dat hij wel erg klein is, daardoor kun je niet echt veel op je signature plaatsen. Dan de render: volgens mij zijn de strikjes wat hoekig, die kon je misschien een beetje meer inblenden. Dan je BG, ik weet niet hoe en wat je ermee gedaan hebt, maar hij is wel heel mooi. Het geeft iets extra's aan een signature, en dat is bij jou zeker het geval...Je scanlines zijn ook wel mooi, maar had je misschien op sommige plekjes mogen wegdoen en/of lichter maken. De border is wat standaart, daar ,on je wat meer mee doen. Zoals ook met je tekst, kon je ook meer mee doen. Ook zie je de tekst bijna niet, je kon hem ietwat meer naar boven plaatsen...

Al bij al een 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...