Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Ik vind het een redelijke sig :)

De bovenkant vind ik niet zo goed het is lichter dan de achtergrond en dat vind ik er niet bij passen

De font vind ik mooi geplaast en zijn kleur ook.

Spijtig dat je geen border hebt geplaats in je sig .

Rate:

7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Je had in de Showroom al gezegd dat je een beginner was, dat is wel een beetje uit de sig af te lezen ;)

Maar goed, de meeste beginners beginnen niet met een Gradient, Brushes, Render erop, en tekst afwerken.

Volg wat tutorials en je komt een heel eind

6.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi, maar even mijn - punten:

Ik zou hem wat meer effects geven, nu is hij zo leeg ook is dat effect rond je render niet erg gepast vind ik. H ij is zo raar en niet mooi. Ook zijn je kleueren wel mooi maar passen ze niet bij je font. Die lensflare is erg mooi gedaan, en je BG is goed. Maar wat TE rustig. ook wel mooi font maar zet hem wat groter: 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

ivsig2pl4.jpg

Ik vind het een mooie sig, al weet ik dat je er niet veel effecten of wat dan ook aan hebt toegevoegd.

Maar ik vind het zelf idioot als mensen daarover gaan zeiken, want het gaat uiteraard om het eindresultaat ;).

Ik vind de IV van GTAIV leuk gedaan en de compositie is goed (al had ik er zelf voor gekozen om hem een paar pixels naar binnen te schuiven) , zo zie je de vonken ook nog en daar gaat het eigenlijk om.

Het is niet een van de beste sigs maar een mooie en ik zou me er niet voor schamen er zelf mee rond te lopen ;).

Rate: 7,2

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem wel mooi, maar een klein beetje eentonig. Ook kon de tekst 'Bioshock' wel wat kleiner en met een duidelijker lettertype. Je naam kan je ook wel iets meer naar voor laten komen. Voor de rest heb ik er weinig op aan te merken.

7,3/10

Link to comment
Delen op andere websites

gohan2copyuv5.jpg

Ik vindt dit een hele mooie sig.

de render heeft qua kleur een beetje dezelfde kleuren als de achtergrond en daarom past die daar heel goed bij.

de render is ook best scherp (wat je niet zo vaak ziet bij anime)

De achtergrond heeft leuke effecten die de sig weer een robuust uiterlijk geven.

van mij krijg je een 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Hele mooie signature. Je hebt dezelfde afbeelding gebruikt voor je site he? ^_^

Tja, veel comments heb ik niet voor je. Je hebt een droevige sfeer gecreerd door de donkere stock. Alleen die krulletjes links onder, wat zijn dat? Stond het er al of heb je het toegevoegd?

Dan de tekst: ook heel mooi gedaan, een donkere tekst op een donkere stock komt zelden heel mooi uit, dit is hier wel het geval :tu: . Dan je border: Ik denk toch dat hij er is, maar je had misschien een iets lichter kleurtje gekozen...Het is maar een idee he :Y

Eindelijk nog eens een mooie simpele signature, en daar hou ik van (ik denk dat ik zowat de enige ben die zulke sigs mooi vind)...8/10 :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een vrij simpele sig waar ik niet veel verkeerds kan over zeggen. Je naam op die halsband is origineel gedaan. Je hebt ook een goede border.

Alleen heb ik het volgende er wel op aan te merken. De belichting op de koppen van de honden is net iets te fel en verder zou ik je tekst helemaal in de hoek geplaatst hebben met een iets kleiner font. Een pixelfont zou wat netter staan...

Rate: 7/10

Edit: Het is de lucht met een fel licht die door de wolken schijnt. Gemaakt met enkel een onderwater afbeelding btw... :puh:

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

FONT.png Lettertype: 8,33333333333333

  • Plaatsing: 9
  • Face: 9
  • Kleur: 7

RENDER.png Render: 9

  • Plaatsing: 9
  • Mooiheid: 9
  • Ingeblend: 9

BORDER.png Border: 7,5

  • Stijl: 7
  • Dikte: 8

COLOR.png Kleur: 9

  • Stijl: 9
  • Verdeling: 9

BACKGRND.png Achtergrond: 9

EFFECTS.png Effecten: 9,5

OTHERS.png Overige: 8,5

BNSPNTS.png Bonuspunten:

COMMENTS.png Commentaar:

Mooie sig! Mooi origineel font dus niet zo'n standaard zoals Arial ofzo. Render zit er mooi uit en is ook goed ingeblend. Ik zie vele mooie effecten er om heen zitten. De witte border is alleen nauwelijks te zien. Over het algemeen dus een goed geslaagde signature. KUTGW!

TOTAAL: 8,690476

Aantal sterren & Rank: 4stars.PNGRANK4.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden.

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...