S()nny Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) mooie sig Djanick er zitten goeie effecten op de background !! rate: 8,9 gr S()nny Bewerkt: 4 juli 2007 door s()nny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2007 Commentaar: Het heeft iets maar je moet er nog aan werken . De achtergrond vind ik wat te zwak ik weet dat je beter kunt. De logo vind ik mooi maar de font past er niet bij. Rate: 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S()nny Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2007 goeie sig .Syfes je kan egt zien dat je een goeie photoshopper bent mooie background alles is egt 1 geheel.. alleen vind ik tog dat de sig een de lage kant is..(dat vind ik jammer) rate:8,8/10 gr S()nny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2007 Mooie Signature Sonny, je maakt duidelijk verbetering! De background past goed bij de gehele tekst , waaronder Xzibit mooi rechtsboven staat . Wat ietsje minder is is de "render", als je die een klein beetje zou inblenden zou het echt mooi zijn! Inblenden legt .Levi hier uit:"Inblenden" Ik geef je een rate van 8/10 ^^ IB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfragger Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) ziet er mooi uit ice banana .. hou wel van zulke sig,s maar je intalen zijn slecht te zien.. voor de rest is hij mooi een 9/10 Bewerkt: 7 juli 2007 door killerfragger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bronko Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2007 Leek me best een mooie sig, jammer dat ie zo uitgerekt is. De tekst kon ook wel wat duidelijker vind ik. Ik geef je een 6,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2007 Je bent heel goed aan het verbeteren . De effects zijn er maar gebruik eens wat filters Gradients map enzo. De stroke zou ik eens achterwege laten misschien geeft het een mooiere effect . 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S()nny Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2007 weer een goeie sig van je .Syfes alleen vind ik die witte strook door het midden niet zo mooi ik zou hm weglaten en dan nog wat effecten erbij doen... rate: 8/10 gr S()nny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfragger Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2007 nice sonny lekker overzichterlijk singature.. verder geen commetaar er op dus 9,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2007 Ik vind die stralen wel mooi maar je kon nog wat meer gedaan hebben . Bijvoorbeeld de rand wat meer bewerken. De font vind ik maar niets .(later geef ik je een site ) Site voor fonts: klik Rate: 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2007 je hebt hele leuke effecten gebruikt en de render is heel leuk maar het is jammer dat je hem niet zo goed hebt ingeblend, verder heb je designature veel te vel gemaakt waardoor heel veel van die effecten wegvallen. rate: 7,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S()nny Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2007 mooie sig dead-doodo.. commentaar zie showroom :P rate 9/10 gr S()nny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2007 Dit is best een goeie sig. De render is goed uitgeknipt en ziet er netjes uit. De effecten zijn best mooi en passen ook goed bij de render. Ziet er goed uit. Alleen je naam ontbreekt. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2007 vind hem iets te makkelijk, je hebt hem ook al aardig lang! 6,7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ben007 Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2007 + punten - Border past bij het geheel -mooie effecten -Leuke kleurencombinatie - punten - Linkerkant mist iets -Andere keuze van tekst 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.