.Syfes Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2007 Een beetje simpel maar de uitkomst is mooi 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 het is een leuke signature om te zien en je hebt eigelijk maar simpele brushes gebruikt maar omdat het zo goed uitgewerkt is ziet het er nog goed uit ook rate: 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 Leuke signature een 10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 Dit is een prima sig. mooie effects, goede overgang h i-res render, goed font. Enkel vind ik de kleuren niet zo mooi. Maaar dat is mijn smaak. Ook goede brushes... Ik geef je een dikke vette 9 op 10! Proficiat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wijst Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 Zeer mooie sig Rivel, veel mooier dan dat blokje dat je eerst had een 9/10 voor jou ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) Standaard koekie sig.. Kleuren passen goed bij elkaar en letters ook. Maar word saai als je 'm al lang draagt.. 6/10 @Hieronder: En je rate? Bewerkt: 14 juli 2007 door -eend- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2007 Best mooi ik had het alleen mooier gevonden als die man in het zwart wit was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S()nny Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 nou ja wat zal ik zeggen die sig hep ik voor je gemaakt nou dan ga ik mezelf raten !! ik vind heel simpel naar mijn gevoel, ik had hm snel gemaakt... de background is heel erg simpel en de regen was gwoon een rain brush.. rate: 6/10 gr S()nny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 Erg vol. Dat lelijkmans kindje neem zowat je hele ruimte in beslag. En waar staat dat ''venom'' voor... 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 Erg vol.Dat lelijkmans kindje neem zowat je hele ruimte in beslag. En waar staat dat ''venom'' voor... 6/10 vind hem eerlijk gezegd niet mooi, de overgang van render naar bg is niet erg goed gelukt door de kleurverschillen. hoort de render zowiezo wel wit te zijn op die plekken? 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 Ziet er wel lachen uit, maar niet alle figuren passen bij elkaar da's jammer. Een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2007 Goeie sig, lettertype past er goed bij en goeie kleuren. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2007 Mooi sig, maar ik vind de brushes niet zo goed bij Mario passen. Ook is het woordje 'Mario' niet zo mooi. 7/10 Maar je sigs verbeteren! Dus Keep Up The Good Work! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2007 Ik vind het een beetje spijtig dat je nog geen nieuwe sig hebt gemaakt maar jah . Heel mooi hanneswasco de render is goed bewerkt . De achtergrond is mooi gedaan maar ik vind dat je nog meer effecten in die sig moet zetten . De font past bij de render en de BG . De stroke is ook mooi Ik raad je aan om eens wat uts te volgen en gebruik te maken van C4D Rate: 8/10 KUTGW! ! ! ! ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) joune is mooi gemaakt makkelijk maar mooi een 8.5/10 oops verkeerd geken :$ hij is mooi veel mooie dingn gemaakt mooie effecten een 9/10 Bewerkt: 22 juli 2007 door gta-pilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.