gta-pilot Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2007 mooi mooie effeckts alles past gewoon aleen je moet iets meer kleuren gebruiken een 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Umberto Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2007 Mooie signature door die kleuren die op het wegdek schijnen erg mooi gemaakt. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2007 vind hem niet zo mooi de agtergrond is wel wat mooier 6/10 PS:in de mijnes zi al heel lang een foutje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2007 Leuke sig, maar ik vind dat de letters van BeatDown een andere kleur moeten hebben, voor de rest, toppie. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2007 ik vind het niet echt special er hadden meer kleuern ingemoeten enz... 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2007 wel mooi die wagens maar de tekst kan beter een 7.25461/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XarX Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2007 Wel mooie sig alleen je had de 8ergrond iets meer met de render kunnen betrekken, dat je wat smudged want nu is het een beetje een saaie 8ergrond maar dat effect eromheen die border is wel mooi 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 Mooie signature XarX! Een hele mooie border, ik zie die soort borders het liefst... De tekst opzich is niet slecht, maar ook niet heel mooi. De plaatsing vind ik wel goed, in een zwart hoekje. Als het een render is: Heel goed! KUTGW! Mooi ingeblend met hele mooie effecten! Als het een stock is: Tja, dan kon je misschien een andere nemen want het ventje is onduidelijk (zijn gezicht). ...8/10... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Best mooi, maar niet erg orgineel, hoe die gast staat is opzich wel mooi maar de achtergrond kon wel anders (vind ik zelf dan he) 8-/10 EDIT: o,ja zijn hoofd ziet een beetje geel Bewerkt: 23 september 2007 door Dark_Zemy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 mooi font maar dat is alles ook wel mee gezecht je had wat meer dingen er in moeten plaatsen 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2007 Heel mooi, alleen vind ik GTA pilot nogal moeilijk te lezen, en past de kleur er niet bij. Voor de rest past alles bij elkaar, maar de verste auto lijkt me nogal te scherp? Nouja, een hele mooie sig, niet van de origineelste, maar ja. 8/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Beetje standaard he, gewoon een foto. Maar je krijgt toch nog een 6/10 EDIT: Mag niet nog eens posten dus dan maar zo, het is een Gangsig vind je het gek dat ie niet uniek is Bewerkt: 29 september 2007 door 2fast{0} Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Umberto Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) 7/10 omdat het geen unieke sig is omdat er meer met z'on sig hier zijn. maar verder vind ik hem goed afgewerkt. Bewerkt: 29 september 2007 door Mr.Umberto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twankala Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2007 Mooi gedaan! De achtergrond, de tekst, de render en het licht. Alles heel mooi ingebracht. Door het licht, lijkt het net alsof de render en de tekst is ingeblend. De tekst links is ook goed geplaatst en mooi met die blauwe vegen er doorheen, maar ik denk dat je hem ietsjes kleiner moet maken. En misschien ook nog de opacity iets omlaag doen. De achtergrond is ook mooi, vooral die golfjes. Verder nog 1 ding: Ik vind hem een klein beetje leegjes ogen. Ik weet niet precies waarom en wat je eraan kan doen. In het geheel een mooie signature: 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2007 Hij is wel mooi, maar ik ben persoonlijk geen fan van flammen ! Maar toch nog een, 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.