-eend- Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 Niet echt veel aan gedaan.. Je hebt er alleen tekst op gezet, en een Lans flare (Als die er nog niet op stond dan.. ) 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 Hij heeft een mooi "glowing" effect maar ik vind hem wel iets te donker. Misschien moet je de volgende iets lichter maken? 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AreZzo Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 Wel cool, niet mooi vind ik Nouja, het zijn wat gegevens en een prentje, wel mooie spiegeling 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twankala Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2007 (bewerkt) Tja, je kan zo'n signature moeilijk raten, omdat het gewoon een stock is. Maar het is wel zeker een mooie stock. Het is denk ik vooral mooi door de kleuren. Ik weet niet precies waarom, maar dit spreekt me gewoon aan. 7.8/10 Edit: ik zie nu pas je tekst erin. Het past er heeeeeeeeel goed bij! Vooral omdat het echt een schoolbordtekst is. Ik had het eerst niet gezien, zo goed is het erin gebracht! Bewerkt: 6 oktober 2007 door Twankala Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2007 Tja, je kan zo'n signature moeilijk raten, omdat het gewoon een stock is. Maar het is wel zeker een mooie stock. Het is denk ik vooral mooi door de kleuren. Ik weet niet precies waarom, maar dit spreekt me gewoon aan. 7.8/10 Edit: ik zie nu pas je tekst erin. Het past er heeeeeeeeel goed bij! Vooral omdat het echt een schoolbordtekst is. Ik had het eerst niet gezien, zo goed is het erin gebracht! Deze is zeker niet verkeerd. Een mooie Assasins Creed Signature. Leuke kleuren leuke tekst enz. Alleen jammer dat er geen duidelijke border omheen zit. 70% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Niet echt mooi, je ziet alleen een skateboard. Niet veel effects. Het zou misschien ook mooi zijn dat je je naam erbij zet en bijv wat kleuren toevoegd. 5/10 Bewerkt: 13 oktober 2007 door visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2007 Tja een gewone gang signature. Opzich is hij wel leuk. Maar net ietjes te druk kwa tekst. Wie weet had je een iets minder dik gedrukt font kunnen kiezen. Voor de rest had een border ook wel gemogen. 60% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2007 Mooie signature hoor. Het eerste wat me opvalt het is het lichteffect, dat ziet er echt keurig uit. De tekst is ook wel leuk, al had ik zelf een ander lettertype gekozen. Die soort van scanlines op de background passen er eerlijk gezegd ook niet echt heel goed bij, ik zou de background iets blurriger maken als ik jouw was. Voor de rest vind ik hem niet echt heel speciaal, misschien had je nog wat meer aan de border kunnen werken, of je had ervoor kunnen zorgen dat de kleuren iets feller zijn op sommige plekken. Maar nogmaals, zeker niet slecht hoor, naast deze puntjes. Kutgw! 80% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2007 Mooie signature, leuke kleuren, alleen zie ik het soms niet goed, zoals je naam. 7/10 Voor de rest goed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) niet een erg boeiende signature, i kvind hem veels te leeg en nogal overbelicht 5/10 @ hieronder: "dat mannetje" en waarom voor kids..? Bewerkt: 19 oktober 2007 door .Djanick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hank_187 Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 6/10 diemannetje is wel grappig maar ook een beetje voor kidsz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) Ik vind hem niet mooi. Het font past totaal niet bij het geheel en de tekst vind ik ook niet helemaal... normaal. Ik hou gewoon niet van deze soort sigs. 1/10 Bewerkt: 19 oktober 2007 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 (bewerkt) Zeer mooi! Mooie effecten. Licht past mooi bij het donker tenminste zoals jij het laat overgaan. Ook mooi gedaan met die tank, dat je het ongeveer voor de helft ziet. Die tank lijkt ook op een echte tank. Ook mooie bijpassende tekst!heel mooi 10/10! Bewerkt: 20 oktober 2007 door visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2007 (bewerkt) 6/10 kan beter, onschperpe letters, nogal eenvdougi Bewerkt: 20 oktober 2007 door Naudin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2007 Op het eerste gezicht een leuke signature, gewoon een mooie simpele stock gepakt. Niet te groot niet te klein, mooie gele border erondomheen, alleen staat er zo'n gang naam in en dat vind ik altijd jammer. Want een signature is een handtekening en dat is iets persoonlijks. Dan vind ik het altijd jammer dat er zulke gang-sigs zijn. Maar dat is mijn mening. Het font van beat down is ook wat onduidelijk, misschien had het wat scherper gekunnen. Toch is het al met al een mooi geheel en toch zeker een 7 waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.