.Sharingan Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2007 Mooie signature, kleuren komen goed naar voren. Mooie kleuren combo, want logo van Offspring is Zwart wit, en de rest is zo Colourful. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2007 Mooie effecten op de achtergrond. Kleur past goed bij je render, net als je tekst. Ik vind de size niet zo mooi. Misschien had je de render wat meer in kunnen blenden. Toch wel een mooie sig, maar hij kan wel wat verbeterd worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superelite1 Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Wel mooi maar de club kan beter XD ik geef het een 6; beetje leeg mooie kleuren Bewerkt: 24 oktober 2007 door superelite1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik vind hem aardig mooi, ik ben niet goed in raten, maar hoe je die man( van GTA SA, naam kwijt ) laat terug komen is wel mooi. Het is dan ook een... 7,5/10 waard. Kom op raten me nieuwe gang signature.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AreZzo Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 Hmm lang niet meer gerate hier Ok, het is een gang signature dus maar ik vind het maar gewoontjes, het lijkt me gewoon een afbeelding met tekst en border? of zit er toch wat effect in? De onderste tekst is mooi gedaan, je naam boven zou ik met een minder dikke rand doen... De border kan er mee door, niet zo speciaal Al bij al een gewone sig, daarom een 6/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2007 Vind 'm wel lache, volgens mij is er niet zo heel veel aan gedaan maar dat boeit niet zo veel. Leuk is wel dat je je naam in ''krijt'' achter op het bord hebt gezet. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2007 (bewerkt) Ik vind het een mooie sig, vooral met het rook en aan de zijkanten. Ook mooie filters eraan toegevoegd. Een 7.5. Bewerkt: 26 oktober 2007 door Tunix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashgirl Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2007 Ik vind hem nogal donker, maar het paarse erin verwerkt maakt veel goed. Ik had de render enkel niet gecentreerd, zo lijkt het plaatje nogal leeg. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2007 Erg interessante renderkeuze. Ik vindt het een leuke signature, zoals gezegd een leuke render, en een mooi afgewerkte achtergrond. Ik heb alleen een klein beetje het idee dat de render ietwat uitgerekt is, maar ik kan me vergissen. De achtergrond is zoals gezegd mooi gedaan, alleen zou het in mijn ogen mooier staan als de achtergrond wat meer de kleuren van de render heeft. Daarbij komt dat de render een hoog contrast heeft en de achtergrond wat zegmaar "waziger" gelaten is. Het meer inblenden van de render zou het geheel denk ik nog mooier maken, door de randen van de render met een softbrush subtiel te gummen op bepaalde plaatsen. Dat is een gevoelskwestie, beetje experimenteren en je komt vanzelf op een resultaat dat je mooi vindt (daarvoor is de "ongedaan maken" knop uitgevonden ). Ik ben niet zo'n grote fan van een dubbele border, maar in dit geval misstaat het niet. De tekst is origineel gedaan, en maakt het plaatje af.. Leuk gedaan, een 8/10 verdiend deze signature. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2007 Erg interes...... Tja, ik denk dat ik over opvallendheid weinig te zeggen heb, dus ja goed opvallend. Ook de licht effecten zijn erg goed, de zijkanten van de image passen niet echt bij de kleine stukje hemel die je ziet, dat is weer een min puntje. De lettertype is erg goed en passen, en het belangrijkste, leesbaar.. 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2007 Een reclame sig? In ieder geval doet er niet toe. Een lekker kleine sig, wat tegenwoordig ook wel eens mag in plaats van al die uithangborden. Alleen is er weinig aan gedaan en vind ik het geheel zelf niet mooi. Volgens mij is het gewoon een stock, want dit soort signatures ben ik al vaker tegen gekomen. In iedergeval staan de tekst en Master Chief goed uit elkaar, alleen past het font er totaal niet bij... Nee ik vind hem echt niet mooi, kleurgebruik, fontgebruik het is geen mooi geheel. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2007 ik vind die soort regenboog op je sig niet zo mooi voor de rest is alles wel goed 8.10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuys Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2007 Mooie sig, leuk dat je ook lichteffect ziet bij de koplampen! Voor de rest had mischien die strepen een klein beetje feller gemogen zodat die er beetje uitblinken. 7.5/10 --------------------- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Mooi,ik vind die achtergrond erbij passen 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T-Designz Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Mooi,ik vind die achtergrond erbij passen 10/10 Ik vind hem mooi omdat hij simpel is. Daar houd ik wel van =P. Aleen de reflexie kon aan de onderkant wel over gaan tot doorzichtig. 9.0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.