Mavamaarten Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2007 mooie sig! mooi meerdere lagen door mekaar gemixd! 9,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2007 euh het is niet eens een sig dacht ik 1/ 10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.:TOM:. Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2007 Als deze zelf gemaakt is, je lichteffecten zijn mooi en de kleuren zijn een goed contrast ook past de achtergrond bij de rode kleur van je auto. 83 % tom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AreZzo Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2007 Mooie afbeelding en cool lettertype Misschien kon je een zwarte stroke doen, nouja, hij is mooi hoor 7.8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2007 Wel grappig, het ziet er alleen niet zo echt uit en ik vind het niet een leuk lettertype. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2007 beetje makkelijke sign, zie er ook niet veel aan wat er echt aan is gedaan behalve de border & lettertype 5.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2007 zelf ben ik niet zo'n liefhebber van in welke stijl je sig is gemaakt maar hij is wel goed een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2007 De koplampen effect is goed gedaan. Alleen mochten die strepen links wel meer uitstralen. Voor de rest een mooie signature... 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2007 De font past niet bij de sig en maak het wat donkerder en voeg er wat C4D bij . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2007 (bewerkt) Ik vind het opzich wel mooi, maar wat het moet voorstellen zie ik niet helemaal. Je hebt er zo te zien wel veel werk aan gehad en het resultaat is niet slecht (behalve dat ik niet kan zien wat het voorstelt). Het kleurgebruik is goed, maar ik vind hem toch een tikkeltje te donker. 7,9/10 Dan de tekst: Knock knock who is there? Me I kill you. Ik vind het wel een droge tekst van Achmed the Dead Terrorist, maar als je dat filmpje niet hebt gezien en je leest hem zo dan is ie niet zo grappig denk ik. Maar omdat ik het filmpje wel heb gezien vind hem echt droog. 8/10 Bewerkt: 18 november 2007 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T-Designz Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2007 Sorry maar ik vind hem in een woord afschuwelijk. 2/100 voor de moeite. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfragger Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2007 best moet een om tezien een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 Je heb er geen één. 0 >>> Door RonaldVC: Jawel, hij heeft er wel één. Voortaan even verversen (F5) of gewoon even wachten totdat de hele pagina geladen is..<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfragger Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 oke ik zal jou sig nu eens rate best simple ontwerp de render van echt kruiden noten de leter type is best mooi voor al je naam is goed gelukt de rand van sig is ook luek. maar tenslote is het erg simpel dus jij krijgt van mijn een 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 Ik vind het een hele mooie sig. Het is niet geheel mijn stijl aangezien ik meer van vrolijke sigs hou. Maar ik vind hem leuk afgewerkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.