Galiorix Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2007 (bewerkt) Mooie anime sig Mirrrr! Kleuren zijn erg mooi gekozen en goed geplaatst, render is gewoon super en de tekst is origineel () en ook goed geplaatst. Ik ben niet zo'n fan van tekst waar je bijna overheen leest maar ach, deze keer maakt het niks uit. Vind ook de effecten die je op de achtergrond gebruikt erg goed toegepast. Ik geef toch wel een 9/10 omdat het een super mooie sig is Greetz Bewerkt: 22 november 2007 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfragger Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 zeer mooi sig voor al dat spiegel effect ziet er mooi uit de letters zijn mooi en goed leesbaar 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 Ik vind hem te groot, en de lijn erom heen is veel te groot. Ook lijkt het alsof je je render te veel naar buiten hebt gerekt, het ziet er niet echt uit. De letters zijn wel mooi, en ook over de achtergrond heb ik niks te zeggen. Van mij een... 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2007 Hij lijkt me een beetje simpel,maar hij is toch mooi.Je hebt een mooie screen,bijpassende lettertype,en een mooie rand.Een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T-Designz Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2007 Gewoon een screenshot ... 2.0 voor de moeite sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2007 7/10 het is niet echt wat me aanspreekt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2007 Achtergrond van Windows gejat () Best wel grappig eigenlijk, alleen de tekst is wat pixelig 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lowkick Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2007 Mooie achtergrond/tekst maar ik ben zelf niet zo een grote fan van anime. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Wizard Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2007 Ziet er leuk uit misschien wat andere letters gebruiken 8/10 maar dat is mijn mening Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2007 niet slecht: 7,5/10 >>> Door RonaldVC: Dit is niet de juiste manier om een design te raten/beoordelen. Hoe het wel moet kan je ===>HIER<=== lezen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2007 Nou nou, ziet er leuk uit. Alleen heb je hem volgens mij niet zelf gemaakt Maar dat maakt niet uit, ik zal toch zeggen wat ik er precies van vind. Wel, over de achtergrond kan ik moeilijk wat te klagen hebben, het is immers door Rockstar zelf gemaakt. Erg mooie achtergrond dus Ik vind de letters 'Beatdown' er ook goed bij passen, al mist het toch iets... Misschien was een ander lettertype geschikter geweest? Ik denk dus dat ik jou een... ehm... 8 geef. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2007 Redelijk mooi, alleen spijtig dat er geen rand is. Ook vind ik het lettertype niet bij de achtergrond passen. 6,5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) Mmm ik vind de achtergrond niet echt mooi. Bovendien is hij nogal simpel. Verder wel goed gemaakt (ik kan niet raten in termen als c4d/brushen/render enz want ik weet niet wat het is ) Een 7. Mijn sig is gemaakt door Twankala. Ik ben er in ieder geval blij mee. | |V Bewerkt: 6 december 2007 door SoaDT0M Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 9/10 heel vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2007 6/10 gewoon een screen verkleint grote rand er omheen tekst erbij en klaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.