Tim14 Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 Wat denken jullie nou van de verschrikkelijke dood van tupac? sommige mensen zeggeen dat hij leeft op een onbewoond eiland en daar een gelukkig leven leid.. andere mensen zeggen dan tupac gewoon dood is. ik wil wel eens weten wat jullie denken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 Hij is dood duhh. Ze hebben hem toch dood zien gaan, en 7 schoten overleef je echt niet hoor, en op een onbewoond eiland kan je ook niet in je 1tje blijven leven, dat hou je echt niet jaren lang vol. Dus ik zeg dat ie dood is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 Ik heb een keer in een blad een lang artikel gelezen over de dood van Tupac, dat ie in een van z'n albums met songtitels z'n eigen dood voorspelde ofzow, maar de conclusie was dat ie gewoon dood was. Ik denk trouwens ook gewoon dat ie dood is. (voor degenen die het artikel ook willen lezen, kan ik m' wel pb'en, stuur mij gewoon ff een pb.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 11 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 Ik heb een keer in een blad een lang artikel gelezen over de dood van Tupac, dat ie in een van z'n albums met songtitels z'n eigen dood voorspelde ofzow, maar de conclusie was dat ie gewoon dood was.Ik denk trouwens ook gewoon dat ie dood is. (voor degenen die het artikel ook willen lezen, kan ik m' wel pb'en, stuur mij gewoon ff een pb.) zijn favoritie boek was ook een boek over iemand die een dood in scene had gezet.. ik vond het ook wel raar dat hij een week lang zeven kogels in zijn buik nog had volgehouden en daarna is hij tegen allen verwactingen in overleden best raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 Hij is dood. Zeker weten. Door die verdomde Suge Knight. Mwa een groep die een heel magazijn leegt op een auto overleef je niet. Postaldude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 13 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 Hij is dood.Zeker weten. Door die verdomde Suge Knight. de moordenaar is niet eens bekend hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 Meest waarschijnlijk Notorious B.I.G., of Suge Knight denken ze. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 Suge Knight zat naast hem in die auto...waar hij dood werd geschoten....toch? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 Nou dat weet ik niet, maar Suge zou ook achter de moord gezeten kunnen hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 14 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 tja zoek maar eens op google de dood van tupac dan hoor je echt heel het verhaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 tja zoek maar eens op google de dood van tupac dan hoor je echt heel het verhaal Er is ook een DVD gemaakt over de Dood van Tupac en Notorious B.I.G. die moet je echt eens zien. Daar kun je zien heo de documantaire makers allerlei bewijzen vinden hoe Suge Knight de dood gepland zou hebben. Het zouden oude LAPD agenten zijn geweest! maar goed vraag in de videotheek bij je in de beurt maar naar de DVD als je intresse hebt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kareem Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 7 schoten overleef je niet zeg 50 cent heeft wel 9 kogels overleeft !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 15 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 7 schoten overleef je niet zeg 50 cent heeft wel 9 kogels overleeft !! ik kan ook 9 kogels overleven met een armor aan tupac had geen armor aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 7 schoten overleef je niet zeg 50 cent heeft wel 9 kogels overleeft !! Heel stoer. Al die rappers die willen gewoon neergeschoten worden, ze vragen er om. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 16 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2004 daar heb je gelijk in... totdat ze een paar kogels door hun kop krijgen dan zijn ze dood en ois het afgelope hoeveel rappers ken je die zijn vermoord? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.