Jump to content

Tupac shakur


Tim14

Recommended Posts

Wat denken jullie nou van de verschrikkelijke dood van tupac?

sommige mensen zeggeen dat hij leeft op een onbewoond eiland en daar een gelukkig leven leid.. andere mensen zeggen dan tupac gewoon dood is.

ik wil wel eens weten wat jullie denken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim14

    10

  • Melchior

    6

  • Ken-D

    4

  • harry1985

    4

Hij is dood duhh.

Ze hebben hem toch dood zien gaan, en 7 schoten overleef je echt niet hoor, en op een onbewoond eiland kan je ook niet in je 1tje blijven leven, dat hou je echt niet jaren lang vol.

Dus ik zeg dat ie dood is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer in een blad een lang artikel gelezen over de dood van Tupac, dat ie in een van z'n albums met songtitels z'n eigen dood voorspelde ofzow, maar de conclusie was dat ie gewoon dood was.

Ik denk trouwens ook gewoon dat ie dood is.

(voor degenen die het artikel ook willen lezen, kan ik m' wel pb'en, stuur mij gewoon ff een pb.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer in een blad een lang artikel gelezen over de dood van Tupac, dat ie in een van z'n albums met songtitels z'n eigen dood voorspelde ofzow, maar de conclusie was dat ie gewoon dood was.

Ik denk trouwens ook gewoon dat ie dood is.

(voor degenen die het artikel ook willen lezen, kan ik m' wel pb'en, stuur mij gewoon ff een pb.)

zijn favoritie boek was ook een boek over iemand die een dood in scene had gezet..

ik vond het ook wel raar dat hij een week lang zeven kogels in zijn buik nog had volgehouden en daarna is hij tegen allen verwactingen in overleden best raar

Link to comment
Delen op andere websites

tja zoek maar eens op google de dood van tupac dan hoor je echt heel het verhaal ;)

Er is ook een DVD gemaakt over de Dood van Tupac en Notorious B.I.G. die moet je echt eens zien. Daar kun je zien heo de documantaire makers allerlei bewijzen vinden hoe Suge Knight de dood gepland zou hebben. Het zouden oude LAPD agenten zijn geweest! maar goed vraag in de videotheek bij je in de beurt maar naar de DVD als je intresse hebt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...