Jump to content

Tupac shakur


Tim14

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim14

    10

  • Melchior

    6

  • Ken-D

    4

  • harry1985

    4

Hij is dood duhh.

Ze hebben hem toch dood zien gaan, en 7 schoten overleef je echt niet hoor, en op een onbewoond eiland kan je ook niet in je 1tje blijven leven, dat hou je echt niet jaren lang vol.

Dus ik zeg dat ie dood is.

je hebt wel gelijk van 7 schoten maar je drijft een beetje door met de 7th day theory want het waren 9 kogels <_<

Link to comment
Delen op andere websites

7 schoten overleef je niet
zeg 50 cent heeft wel 9 kogels overleeft !!

ik kan ook 9 kogels overleven met een armor aan tupac had geen armor aan

dat vind ik ook raar ik had een keer gelezen als ie altijd armour aan had

- Gelieve voortaan het Edit knopje te gebruiken ;)

Bewerkt: door Se7en
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hij is dood duhh.

Ze hebben hem toch dood zien gaan, en 7 schoten overleef je echt niet hoor, en op een onbewoond eiland kan je ook niet in je 1tje blijven leven, dat hou je echt niet jaren lang vol.

Dus ik zeg dat ie dood is.

je hebt wel gelijk van 7 schoten maar je drijft een beetje door met de 7th day theory want het waren 9 kogels <_<

Het waren er trouwens wél 7.

50 Cent zou er 9 gehad hebben meen ik

Link to comment
Delen op andere websites

7 schoten overleef je niet
zeg 50 cent heeft wel 9 kogels overleeft !!

ik kan ook 9 kogels overleven met een armor aan tupac had geen armor aan

dat vind ik ook raar ik had een keer gelezen als ie altijd armour aan had

- Gelieve voortaan het Edit knopje te gebruiken ;)

Nope die nacht niet.

Hij ging met Suge Knight zijn Suge's Nachtclub maar zijn vrouw of vriendin had de body armour niet meegenomen.Dus auw.

Het was waarschijnlijk 1 man of meerdere die op Tupac schoot.

Suge knight heeft ervoor gezorgd dat 2pac niet wegkon <_<

Postaldude

Link to comment
Delen op andere websites

Kirk Burrowes, ex-president van Bad Boy Entertainment maakt beweringen via documenten die erop duiden dat Sean "P Diddy" Combs in 1995 Suge Knight's bodyguard heeft laten afknallen en dat Suge Knight dan Tupac heeft laten vermoorden door een bende in LA.

Klees dit op een amerikaanse site over bendes en daar stond een link naar de site over hoe Tupac vermoord is. Links geven mag niet zeker? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer in een blad een lang artikel gelezen over de dood van Tupac, dat ie in een van z'n albums met songtitels z'n eigen dood voorspelde ofzow, maar de conclusie was dat ie gewoon dood was.

Ik denk trouwens ook gewoon dat ie dood is.

(voor degenen die het artikel ook willen lezen, kan ik m' wel pb'en, stuur mij gewoon ff een pb.)

zijn favoritie boek was ook een boek over iemand die een dood in scene had gezet..

ik vond het ook wel raar dat hij een week lang zeven kogels in zijn buik nog had volgehouden en daarna is hij tegen allen verwactingen in overleden best raar

Die persoon is Machiavelli. Een oude legende in Italië vertelt het verhaal van een filosoof die z'n eigen dood in scéne zou hebben gezet. Tupac was hierdoor geïnspireerd (Net als toen hij Shakespeare las), en daarom denken mensen dat Tupac nog wel eens terug zou kunnen komen.

Tupac kan helaas niet meer terug komen, omdat hij in samenzwering is vermoord. Het is het meest logische dat Tupac's dood eerst gepland was, en er toen iets mis is gegaan, of iemand toen wraak wou nemen. Hierna hebben ze met veel kracht alle bewijsmateriaal veranderd (Autopsy Photo) en hierdoor lijkt het alsof Tupac Shakur niet dood is. Maar helaas is Tupac Shakur overleden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is dood duhh.

Ze hebben hem toch dood zien gaan, en 7 schoten overleef je echt niet hoor, en op een onbewoond eiland kan je ook niet in je 1tje blijven leven, dat hou je echt niet jaren lang vol.

Dus ik zeg dat ie dood is.

je hebt wel gelijk van 7 schoten maar je drijft een beetje door met de 7th day theory want het waren 9 kogels <_<

Het waren er trouwens wél 7.

50 Cent zou er 9 gehad hebben meen ik

Tupac Shakur heeft 7 kogels ontvagen. Vier in het lichaam, twee in de rechterarm, en een in het hoofd.

Bij Rapper 50 Cent is het een ander verhaal. Deze ving zelf maar twee kogels; één op z'n kaak (wat z'n spraakgebrek veroorzaakt), en één bij de nier. De rest werd opgevangen door het vest. Dit bekent niet dat hij ze niet gevoeld heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Die gasten hielden hem in leven.

Voordat hij dood ging en voor de schietpartij heeft hij het nummer Ghost geschreven.Dit nummer is echt de moeite waard en Tupac wist denk ik dat hij binnenkort eraan ging.

Postaldude

Link to comment
Delen op andere websites

Eminem is Nog niet vermoord misschien gaat dat ook nog komen :o

Eminem? die word niet vermoord, tenzij je de shady family op je af wil hebben, en dat is linke soep ;)

er zijn al wat pogingen gedaan om eminem te vermoorden, maar waarom willen ze hem dood? dat zou denk ik aleen de politiek van Amerika willen want dat zijn volgens mij egenlijk de enige die een hekel aan hem hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...