Yohan Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 Yohan je moet ff aan Le Freak ofzo vragen of hij een paar mensen die goed kunnen modden kent.dan kan jij hun vragen Bedankt zal het binnenkort ff vragen.. En mocht hij dit lezen... Freak weet je iemand..? B) Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2004 ik weet niet of freak het leest want hij heeft het nogal druk met zijn clan en MTA...hij mod niet veel meer Reageren
Le Freak Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 Wat voor mods wil je hebben?? Mensen die goed kunnen modden zijn hier ook op het forum te vinden: Rambo Blizard Tim RTS @ Rambo, ik heb nooit kunnen modden Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2004 ow hehe...wel een post ja dat klopt wat freak zegt ik kan wel wat modden :rolleyes: Reageren
RTS Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 (bewerkt) ow hehe...wel een post ja dat klopt wat freak zegt ik kan wel wat modden :rolleyes: mwja ik ok wel maar je kan me zo een opdracht geven. Bewerkt: 8 september 2004 door RTS Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2004 oke poest bij schoennen...en snel :angry: nee ik wou je ff wat vragen RTS...wat kan je allemaal??? Reageren
RTS Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 oke poest bij schoennen...en snel :angry: nee ik wou je ff wat vragen RTS...wat kan je allemaal??? Nou voornamelijk textures maken Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2004 oke dan @ le freak...blizard kan toch niet meer op het forum komen..hij is geband Reageren
Yohan Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Ok jullie kunnen duz modden.. Hebben jullie interesse in GTA Amsterdam..? Reageren
Eclipse Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2004 misschien later..ik heb het nu te druk met andere dingen Reageren
Maurijn Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 gaat lkkr he Yohan! maar je moet ff aan die andere vragen oja een idee: dit is wel voor de supper modders verander het staduim in de Amsterdam Arena het lijkt me supppppeeerrr moeilijk alleen het is een idee en oja als iemand dit gaat doen je moet ff bij voetbal spellen kijken of je daar iets van kan gebruiken Reageren
Yohan Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Geplaatst: 13 september 2004 gaat lkkr he Yohan! maar je moet ff aan die andere vragen oja een idee:dit is wel voor de supper modders verander het staduim in de Amsterdam Arena het lijkt me supppppeeerrr moeilijk alleen het is een idee en oja als iemand dit gaat doen je moet ff bij voetbal spellen kijken of je daar iets van kan gebruiken Dat zou dan wel betekenen dat je Amsterdam Zuid Oost maakt.. Niet dat ik dat erg vind want daar woon ik.. B) Reageren
Maurijn Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Geplaatst: 13 september 2004 je kan ook gewoon een mix maken van amsterdam met alles door elkaar maar vind eerst ff je mannetjes Reageren
Yohan Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Geplaatst: 13 september 2004 je kan ook gewoon een mix maken van amsterdam met alles door elkaar maar vind eerst ff je mannetjes Kan ook weet je alleen word dan een beetje nep vind ik.. <_< Enne mannetjes vinden lukt hoop ik.. :rolleyes: :unsure: Reageren
Maurijn Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 okeej het is een beetje nepjes maar het maakt ook nie zo heel veel uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.