Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee hoor, Dutchy, ik wil helemal niet dat iemand een bestaande mod aanpast. Die link bij deze wagen leidde immers ook niet naar een mod, maar naar foto's van de auto waar ik het zichtstbij kwam met mijn zoektermen. Jij dient dus enkel als voorbeeld. :)

Geplaatst: (bewerkt)
heej mensen

ik zou graag een sprint scooter voor gta SA willen ik heb het model al in sketchup maar kan het zelf niet modden naar SA

zou iemand dat willen doen

hier alvast een paar plaatjes

(hij is alleen nog nie af)

Heey Thompie, ik zag je models al in de Warehouse van Sketchup, zeer mooie models maak je!!!

Tevens moet je bij Puma zijn voor het converten, hij maakt ook models met sketchup, en krijg ze ook ingame.

Dus je kunt contact opnemen met Puma, hij zit hier ook op de forum, voornamelijk in het Show Youre Models en Voertuigen show topic.

Zal zo ff een link naar zijn profiel geven.

Puma's Profiel

Hoop dat ik de sprintscooter ingame krijg te zien, want er zijn amper scooters voor GTA, wil je ook die frameracer ingame? Die zag er ook Nice uit!!!

Greetz

Bewerkt: door FerryN
  • 2 weken later...

Dit is een vraag aan de advanced modders hier. Ik zou graag een Missie mod willen dat je de baas van de Ballas moet vermoorden. Als iemand 't wil doen kan ik wel een verhaal posten.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Geplaatst:
Dit is een vraag aan de advanced modders hier. Ik zou graag een Missie mod willen dat je de baas van de Ballas moet vermoorden. Als iemand 't wil doen kan ik wel een verhaal posten.

In een missie zit veel tijd, en het is de vraag of iemand van de scm'ers op dit forum het wilt maken. Je kunt allicht je idee plaatsen, misschien halen mensen er ideeën vandaan waardoor het een beetje op jouw missie lijkt. Of je had gewoon mee moeten doen aan Design Your Own Mission. :puh:

Of je had gewoon mee moeten doen aan Design Your Own Mission. :puh:

Waneer komt dat eigenlijk weer? Of zijn jullie nog niet van plan om nog een 'Design Your Own Mission' te organiseren?

Update: Een beetje off-topic. Ik weet het...

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:

Hallo,

Sommigen zullen mij een noob vinden mja ik vind bouw nou eenmaal leuk. Is er niet of kan iemand niet een mod maken waarbij je een pijlbord hebt. Zo eentje die je vaak ziet bij wegen afsluitingen (KLIK MIJ VOOR PLAATJE) <-- zo eentje bedoel ik.

Alvast heel erg bedankt.

• 2 weken later...
Geplaatst:

yo, is er een mod waar er geen verkeer meer rijdt in VC?

en zo nee, kan iemand die voor me maken?

alvast bedankt

Goede namiddag.

Kan iemand*de achterste stukken van de linerunner weg halen.

*waar een rode cirkel om heen getrokken is.

00000000000000ng0.png

alvast bedankt 1973 :cya: .

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

hallo,

ik heb heel goed gezocht, maar iok kan hem niet vinden:

de Piaggio Ape TM (van)

je weet wel vespacar, voor san andreas zijn ze er wel maar dat is de piaggio ape 50 mix (1 persoons)

en ik wil er dus een voor vice city

ik wil dus de 2 persoons uitvoering en dan de van,

pic: http://vespacar.info/apetm703v4.jpg

http://vespacar.info/3-3.jpg

is het mogelijk dat hij de faggio of de golfcart verwangt? (als ie de goflkart vervang is het dan mogelijk het brommergeluid er wel bij te doen?)

ik wil namelijk zelf ook zo'n ding :)

als jullie willen zou ik kunne helpen :) zeg maar wat ik moet doen of als iemand zo'n mod al heefd zou iemand me dan kunnen vertellen waar ik die vind?

alvast bedankt,

paolo

Geplaatst:

hey. ik heb een vraag aan een ervaren (miss heel ervaren) modder. ik zou graag een soort assault bot hebben. waar je in zou kunnen en over de te lopen en de boel overhoop te knallen. GOLIATH_1.jpg dit is er zo een. het zal wel moeilijk zijn en miss zelfs (in mijn ogen) niet mogelijk. dus iedereen de Bot wil maken wens ik alvast succes ;) . als je wil weten welke GTA dan is het SA.

P.S. als je een starcraft speler bent zul je de unit wel herkennen als de Goliath ^_^ .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...