[E]lmex Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 he yohan vind je feyenoord ookal zo'n goed team :P:P:P:P:P :rolleyes: Reageren
Yohan Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 okeej het is een beetje nepjes maar het maakt ook nie zo heel veel uit Vind ik wel.. Reageren
Tim14 Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Geplaatst: 20 september 2004 @ le freak...blizard kan toch niet meer op het forum komen..hij is geband klopt en het schijnt ook nog eens dat hij die mods niet zelf gemaakt heeft! Reageren
Ken-D Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 @ le freak...blizard kan toch niet meer op het forum komen..hij is geband klopt en het schijnt ook nog eens dat hij die mods niet zelf gemaakt heeft! Gangland heeft hij met hulp gemaakt zo zei hij tegen me. Postaldude Reageren
Robienske Geplaatst: 23 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2004 Misschien is het mogelijk om een mod te maken die de kaufman kan laten jumpen zonder dat je 100 passagiers vervoerd hebt. Reageren
JTB Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 EEj hoEsSie EvOrYbODY??? Kvroeg me af of iemand misschien eeen MoD koN MaKen van een BlinkeNde hUmmEr, Ik WeEt Da Er aL eEn AtTaCk hUmMeR Is mAaR ik BeDoel EchT ZoN pimp HuMmEr GreeTz JTB B) Reageren
Jarno Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 [offtopic] Shift verslaafde [/offtopic] Al mijn ideeën gaan naar SwIFMoDs dus sorry Eclipse. Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 @robienske: ja, dat kan redelijk makkelijk, maar dat wordt een scm mod, en dan moet je wel helemaal opnieuw met alle missies beginnen. Als je dat niet erg vindt, kan ik wel even voor je maken. @JTB: Als je normale letters gebruikt, kun je een normaal antwoord verwachten @Jarno: Je hoeft niet op elk onderwerp te reageren hoor, vooral als je niets bij te dragen hebt Reageren
Eclipse Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 jarno, het wil toch niet zeggen dat alle verzoeken door mij gemaakt moeten worden. Het is de bedoeling van dit topic dat modders, die zin hebben om te modden en niks weten hier bijv wat voor die mensen kunnen maken. Ik heb nu veel te druk met eigen mods :lol: Reageren
Jarno Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 jarno, het wil toch niet zeggen dat alle verzoeken door mij gemaakt moeten worden. Het is de bedoeling van dit topic dat modders, die zin hebben om te modden en niks weten hier bijv wat voor die mensen kunnen maken.Ik heb het al veel te druk met eigen mods :lol: Zeg dat dan meteen man. :lol: Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 @Robienske: Hier Staat je gevraagde mod, waarbij je vanaf het begin met de taxies kunt springen. Je moet dit bestand main.scm noemen, en in de data-folder van Vice City plaatsen. ( Natuurlijk eerst een backup van de orginele main.scm maken. Zoals gezegt, moet je wel een nieuw spel beginnen, want je oude savefiles zullen niet meer werken. veel plezier. Reageren
Na$! Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 ik zou willen dat bv mijn favo gang automatisch bij mij in de aut stapt zoals de cheat dat die gchiks in je auto stappen mss veel gevraagt maar .... Reageren
Robienske Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Hartelijk dank hoor. Nu hoef ik geen 100 mensen meer te vervoeren en kan ik toch jumpen over de tegenliggers. Reageren
Ken-D Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 ik zou willen dat bv mijn favo gang automatisch bij mij in de aut stapt zoals de cheat dat die gchiks in je auto stappen mss veel gevraagt maar .... Wat is je favo gang en hoeveel moeten er in de auto stappen? Dan zal ik kijke nwat ik kan doen. Postaldude Reageren
Na$! Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 mss wat laat maar ongeveer 2 en gang :cubans Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.