Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

is there a yamaha aerox for san andreas. i`d like to download it because i like that scooter

This is a dutch forum :)

Geplaatst:

is there a yamaha aerox for san andreas. i`d like to download it because i like that scooter

Hello Marc,

There is such a modification for GTA: San Andreas. You're able to download it on GTAGaming.com. For more downloadlinks, try some other moddingsites like GTAGarage or try Googling it ;)

Reply on Michael_Scofield94941: Yes, this is, but why shouldn't he ask us? There's an English WikiGTA, there are some more English topics, etcetera etcetera.

Geplaatst:

Vriendelijk verzoek aan iedereen om te stoppen met dubbelposten. Dat is nergens op dit forum toegestaan, ook niet in dit topic. Het gebeurt hier zeer regelmatig, en dat is niet de bedoeling. Bij voorbaat dank.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb even een modding request.

zou iemand een CLEO mod kunnen maken voor mij? 0_0

Het is voor San Andreas.

Je hebt die rook uit de Stuntplane (die rode rook).

Zou iemand dat zo kunnen modden dat die rook ook uit een Hydra komt?

Ik heb wel een soortgelijke mod gevonden alleen daar komt alleen die rook uit van de Cropduster.

En ik wil Rode rook als dat kan.

Alvast bedankt,

Da Phoenix

Bewerkt: door Da Phoenix
Geplaatst:

Ik heb even een modding request.

zou iemand een CLEO mod kunnen maken voor mij? 0_0

Het is voor San Andreas.

Je hebt die rook uit de Stuntplane (die rode rook).

Zou iemand dat zo kunnen modden dat die rook ook uit een Hydra komt?

Ik heb wel een soortgelijke mod gevonden alleen daar komt alleen die rook uit van de Cropduster.

En ik wil Rode rook als dat kan.

Alvast bedankt,

Da Phoenix

Dit zou kunnen, maar niet gemakkelijk. Omdat de rook wordt geactiveert met de "Sub mission"-toets (standaard de '2').

Bij de hydra is dit een soort Vigilante maar bij de Cropduster is dit de rook aan/uit zetten.

Geplaatst:

Een trap waar naartoe?

ik snap je vraag kijk je staat voor de arage en dan links een trap op het dak ik kan het wel tekenen als je wil maar ik kan het aleen niet zelf maken omdat al die map tools bij mij niet in kleur zijn en dan is het dus ook heel onduidelijk als je snapt wat ik bedoel

Geplaatst:

Een trap waar naartoe?

ik snap je vraag kijk je staat voor de arage en dan links een trap op het dak ik kan het wel tekenen als je wil maar ik kan het aleen niet zelf maken omdat al die map tools bij mij niet in kleur zijn en dan is het dus ook heel onduidelijk als je snapt wat ik bedoel

Je kunt er ook gewoon op klimmen via het huis van je buurman. Dat gaat een stuk sneller dan dat iemand een mod met één enkel object moet maken. ;)

Geplaatst:

Je kunt er ook gewoon op klimmen via het huis van je buurman. Dat gaat een stuk sneller dan dat iemand een mod met één enkel object moet maken. ;)

Hoeft niet persee, met een CLEO scriptje is het zo gemaakt :)

Geplaatst:

Hey, ik zou graag een mod voor GTA IV willen. Het is simpel: ik wil gewoon de besturing zelf in kunnen stellen voor het gamepad.(Er is heden alleen maar classic/standard controls mogelijk) Voor het toetsenbord is dat er al, door een R* patch. Misschien kan je aan de hand daarvan bekijken hoe het moet. Ik denk dat het om de bestanden gaat uit C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data\Controls ik heb het al geopend in kladblok maar daar kan ik niks zinnig uit opmaken. Als het te moeilijk is om echt vrije keuze te geven zal ik zeggen wat er moet veranderen: ik speel met classic controls en het probleem is dat er geen draaitoetsen zijn als je met de helikopter vliegt, alhoewel er plaats voor is, zoals de knoppen LT, LB en RB, RT.

Alvast bedankt _O_ als het je lukt krijg je een koekje :D

Geplaatst: (bewerkt)

hallo,

ik zou graag voor san andreas een nazi en galieerden pak willen hebben voor een klein filmpje,ik heb al op gtainside gekeken maar het is een duitse site dus ie het waarschijnlijk verboden ofzo.weet iemand een link of wil je het heel misschien wel voor me maken dan hoor ik het graag in een PB of gewoon een reactie in dit topic. :tu:

oja enne:ga niet lopen schelden met racist of wat dan ook want ik ben niet voor de nazi's ;)

Bewerkt: door thegodfather91

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...