xbox360kris Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Ik heb er nog een, voor later misschien xD Is het mogelijk om een GTAIV handmatige schakeling (voor autos/motoren) mod te maken? Het is mogelijk als het goed is, en wil het best maken, maar waarschijnlijk zal het net zoals de cruise control niet goed werken. Ik ga het ondertussen wel maken. En uitbrengen als het bij iedereen werkt Als het je nog lukt om er de koppeling bij te krijgen dan 1.is driften stuk makkelijker 2.ben jij geniaal 3.wordt het feest Reageren
claud Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Ik zoek een IT The Scary Clown skin en een sesamstraat skin pack (bert en ernie ofzo) dat lijkt me wel geinig. Ook zoek ik een mod waarmee ik simpel een map kan maken. claud Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 (bewerkt) Hallo beste modders, Ik heb ook een mooie request voor GTA SA: de Kawasaki Ninja 250R Ik zou dolgraag deze mod willen hebben. Ik ben helemaal gek van die motorfiets! Ik vind deze motor supergaaf en zou deze dolgraag in GTA SA willen zien, Als je deze probeert te maken, zou je/u er dan voor willen zorgen dat hij de BF 400 verplaatst? Hier een plaatje van de Kawasaki Ninja 250R: Zoek op google images voor meer kanten van deze mooie Ninja. Alvast van harte bedankt! Met vriendelijke groet: Rick, mod newb! Bewerkt: 13 oktober 2010 door 69-Dodge-01 Reageren
rienie Geplaatst: 14 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2010 Een soort van drugsdeal mod zoals gta china nog wat. In GTA IV. Ik heb er toch nog wel lol mee gehad Misschien leuk voor GTA IV Reageren
pannekoek141 Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 hallo alle modders hierbij heb ik een vraag naar een mod voor gta 4 die all die taxi,s weghaalt op de pc ofcourse heb ik meer dan 100 auto,s aangepast en zodra ik in mijn ken block subaru ga rijden zie k niet veel meer dan taxi,s? help me please groetjes eward Reageren
MaxVito Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 (bewerkt) Kan iemand voor mij een volkswagen lt maken??? hier is de link voor de blauw druk : http://www.the-blueprints.com/blueprints/trucks/trucks-cars/14485/view/volkswagen_lt1_1979/ Bewerkt: 21 oktober 2010 door MaxVito Reageren
JohnSmith Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Ik heb een klein lijstje voor San Andreas: Ik wil een salueer mod, misschien iets met CLEO 3? En ook een mod dat je kan tijgeren, je weet wel, dat liggend kruipen. P.S: Waar is de mod dat je je wapens op je draagt? Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Best nutteloos dit topic Er word aleen nog maar aangevraagt, niemand die reageert :S Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Best nutteloos dit topic Er word aleen nog maar aangevraagt, niemand die reageert :S Ja kwil die Ninja xD Maargoed we wachten af.. Reageren
proaz Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 (bewerkt) iemand die een groot jacht kan maken die ook te besturen is? Iets groter dan tug ofzo, die dan ook tug vervangt voor gta 4 dan he Bewerkt: 10 november 2010 door proaz Reageren
Dotz Geplaatst: 11 november 2010 Rapport Geplaatst: 11 november 2010 Een soort van drugsdeal mod zoals gta china nog wat. In GTA IV. Ik heb er toch nog wel lol mee gehad Misschien leuk voor GTA IV Lijkt me vet! Reageren
Razor1996 Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 (bewerkt) hallo, ik had een vraagje, kan iemand mischien een KIA SOUL maken voor GTA SAN ANDREAS zo ziet hij eruit: alvast bedankt P.S. kon geen foto vinden van de achterbank enzow... Bewerkt: 4 december 2010 door Razor1996 Reageren
Razor1996 Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 (bewerkt) hallo, ik had een vraagje, kan iemand mischien een KIA SOUL maken voor GTA SAN ANDREAS zo ziet hij eruit: alvast bedankt hier een blueprint van de auto Bewerkt: 4 december 2010 door Razor1996 Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Grappig dat mensen na 6 jaar nog steeds mods aanvragen in dit topic terwijl misschien maar 1% van alle aanvragen daadwerkelijk gemaakt zijn. Dit hele topic is eigenlijk een stukje reputatie voor GTAForum, het laat zien dat ze nog steeds aan hun leden denken terwijl ze er niet meer naar om kijken. Maar goed, zo zie ik het. Mensen moeten toch iets aan te vragen hebben. Toch? Reageren
Beagle Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Het gaat er meer om dat we al die requests bij elkaar houden in één topic, voor de overzichtelijkheid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.