MrKooKie Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 Nee dagen systeem zeg maar gewoon dat er een afk. van de dagen naast de tijd staat die veranderd na een 'dag' spelen ingame zeg maar dit idee... TUE 20:12 Dat het gewoon naast je tijd staat maar er niks mee kunt gewoon voor de lol... Reageren
Na$! Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 ooh zoiets ah daar zal ik een s naar kijk maar dat wet ikniet Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 Okee hardstikke bedankt... Als je iets voor mekaar bakt stuur dan A.U.B. ff een link via PB, thnx! Reageren
barman56 Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Zou iemand misschien een mod kunnen maken van een mooie scooter voor vice?? Ik weet dat er al aantal zijn zoals die NRG maar persoonlijk vind ik die niet echt mooi. Het leukste zou zijn als het een mooie getunde scooter word, dus geen standaart model. Met racestuurtje, terugloop uit laat etc. En dan zou dat natuurlijk het mooiste zijn bij een Aerox Reageren
liltuner Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Mij lijkt dit ook wel leuk voor GTA real life..dus daar kan je het misschien eens met liltuneroverhebben...dan kan je zelf ook nog meehelpen als zij zin hebt Lijkt me een goed idee.. Maare ik zal wel willen helpen alleen kan ik niks op het gebied van modden enzo.. Zal het wel willen leren.. :lol: Maare jah dat leer je nie zo.. Anyways ik kan mss wel wat pielen met APS en dan alvast een beetje een poster in elkaar flansen.. B) Nou bij deze... Liltuner interrested..? Lemme know.. B) Als je dit leest reageer dan ffies.. Ik ben bijna klaar dat wel maar het is wel leuk ja om een gedeetle van amsterdam te maken aangezien ik in amsterdam woont(gelukkig niet in de stad maar in een mooie buitenwijk ) maar als je wilt helpen graag Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2004 heb je al screens van Amsterdam? Reageren
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 wow het lijkt me zo vet om met mn Batmobiel lekker door Amsterdam te scheuren Reageren
liltuner Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Quote op eclipse: Nou ben nog bezig met de textures Maar ben al bijna klaar met het hoerenhuis Trouwens wie weet hoe het bestandje heet waar de pcj 600 in zit tegenover de greacy chopper Reageren
Eclipse Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2004 om daar achter te komen kan je het beste de m00mapper opstarten en op het gebouw dubbelklikken...dan druk je boven op texture display en dan zie je zo hoe de texture heet Reageren
denracer Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Geplaatst: 6 januari 2005 (bewerkt) Ik vroeg of iemand een MOD wil maken niet speciaal voor mij maar wel graag hoe ik hem had gehad want ik ben een n00b die na een jaar nog niks ken... :S Een paar dingen zijn:- Dagen Systeem (a la San Andreas) - Wapens op meer plekken. - Meer Save Points - Intree tot 'The Greasy Chopper' en 'VCPD Downtown'. - Zwemmen. etc. Ik zelf bak er niks van maar zou toch graag zo'n mod hebben... Daarom dus... ok ikzelf ken er "nog" niet zoveel van maar ik denk niet dat je meer save points kan krijgen wel kan je meer wapens op verschillende plaatsen dagen :huh: bedoel je een aftelling ofzoiets want ik heb geen san andreas zwemmen ja ... dat zal ik even bekijken en intree daar bestaat a een mod voor(maar dan voor meer gebouwen) -edit- ik was even tussen missionmods aan het kijken en zag dit 004F: create_thread ££SwimmingMod ... :SwimmingMod 0001: wait 250 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 0 80E0: NOT player $PLAYER_CHAR driving 004D: jump_if_false ££SwimmingMod5 0054: store_player $PLAYER_CHAR position_to 1@ 2@ 3@ ; no-swim areas (because z_ground didn't do it) 00D6: if 0 8057: NOT player $PLAYER_CHAR 0 in_cube -209.0 -1450.0 0.0 -110.0 -1337.0 20.0 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 1 0021: 3@ > 0.0;; floating-point values 0023: 7.0 > 3@;; floating-point values 004D: jump_if_false ££SwimmingMod :SwimmingMod2 0001: wait 50 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 0054: store_player $PLAYER_CHAR position_to 1@ 2@ 3@ 00D6: if 0 0023: 7.0 > 3@;; floating-point values 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 21 0021: 3@ > -10.0;; floating-point values 80E1: NOT key_pressed 0 8 004D: jump_if_false ££SwimmingMod4 00D6: if 0 00E1: key_pressed 0 8 004D: jump_if_false ££SwimmingMod2 00D6: if 0 8118: NOT actor $PLAYER_ACTOR dead 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 04C4: create_coordinate 5@ 6@ 7@ from_actor $PLAYER_ACTOR offset 0.0 2.0 0.0 0055: put_player $PLAYER_CHAR at 5@ 6@ 7@ 0002: jump ££SwimmingMod2 :SwimmingMod4 0055: put_player $PLAYER_CHAR at 1@ 2@ -100.0 0002: jump ££SwimmingMod2 :SwimmingMod5 03C1: 4@ = player $PLAYER_CHAR car 00D6: if 0 02BF: car 4@ sunk 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 3 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rio 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #predator 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #squalo 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #speeder 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 3 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #reefer 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #tropic 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #skimmer 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #coastg 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 3 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #dinghy 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #marquis 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #jetmax 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #SEASPAR 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 3 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcbandit 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcbaron 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcraider 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcgoblin 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 0001: wait 1000 ms 0407: create_coordinate 1@ 2@ 3@ from_car 4@ offset -3.0 0.0 0.0 012A: put_player $PLAYER_CHAR at 1@ 2@ 3@ and_remove_from_car 0002: jump ££SwimmingMod wtf hoe werkt dat :blink: enne ik mij lijkt een mod wel leuk dat je kunt -auto's tunen -zwemmen -meer motors in plaats van auto's (liefst brommers geen scooters) -straatracen met getunede auto's -alles een beetje moderner (2004 ofzo maar niet van die lelijke toekomst auto's greetz denracer ps : weet iemand hoe je moet modden en welke programma's je moet hebben ? voeg me anders maar toe op msn PB me voor mijn e-mail Bewerkt: 6 januari 2005 door denracer Reageren
Ken-D Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Geplaatst: 6 januari 2005 Ik vroeg of iemand een MOD wil maken niet speciaal voor mij maar wel graag hoe ik hem had gehad want ik ben een n00b die na een jaar nog niks ken... :S Een paar dingen zijn:- Dagen Systeem (a la San Andreas) - Wapens op meer plekken. - Meer Save Points - Intree tot 'The Greasy Chopper' en 'VCPD Downtown'. - Zwemmen. etc. Ik zelf bak er niks van maar zou toch graag zo'n mod hebben... Daarom dus... ok ikzelf ken er "nog" niet zoveel van maar ik denk niet dat je meer save points kan krijgen wel kan je meer wapens op verschillende plaatsen dagen :huh: bedoel je een aftelling ofzoiets want ik heb geen san andreas zwemmen ja ... dat zal ik even bekijken en intree daar bestaat a een mod voor(maar dan voor meer gebouwen) -edit- ik was even tussen missionmods aan het kijken en zag dit 004F: create_thread ££SwimmingMod ... :SwimmingMod 0001: wait 250 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 0 80E0: NOT player $PLAYER_CHAR driving 004D: jump_if_false ££SwimmingMod5 0054: store_player $PLAYER_CHAR position_to 1@ 2@ 3@ ; no-swim areas (because z_ground didn't do it) 00D6: if 0 8057: NOT player $PLAYER_CHAR 0 in_cube -209.0 -1450.0 0.0 -110.0 -1337.0 20.0 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 1 0021: 3@ > 0.0;; floating-point values 0023: 7.0 > 3@;; floating-point values 004D: jump_if_false ££SwimmingMod :SwimmingMod2 0001: wait 50 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 0054: store_player $PLAYER_CHAR position_to 1@ 2@ 3@ 00D6: if 0 0023: 7.0 > 3@;; floating-point values 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 21 0021: 3@ > -10.0;; floating-point values 80E1: NOT key_pressed 0 8 004D: jump_if_false ££SwimmingMod4 00D6: if 0 00E1: key_pressed 0 8 004D: jump_if_false ££SwimmingMod2 00D6: if 0 8118: NOT actor $PLAYER_ACTOR dead 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 04C4: create_coordinate 5@ 6@ 7@ from_actor $PLAYER_ACTOR offset 0.0 2.0 0.0 0055: put_player $PLAYER_CHAR at 5@ 6@ 7@ 0002: jump ££SwimmingMod2 :SwimmingMod4 0055: put_player $PLAYER_CHAR at 1@ 2@ -100.0 0002: jump ££SwimmingMod2 :SwimmingMod5 03C1: 4@ = player $PLAYER_CHAR car 00D6: if 0 02BF: car 4@ sunk 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 3 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rio 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #predator 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #squalo 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #speeder 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 3 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #reefer 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #tropic 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #skimmer 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #coastg 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 3 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #dinghy 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #marquis 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #jetmax 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #SEASPAR 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 3 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcbandit 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcbaron 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcraider 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcgoblin 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 0001: wait 1000 ms 0407: create_coordinate 1@ 2@ 3@ from_car 4@ offset -3.0 0.0 0.0 012A: put_player $PLAYER_CHAR at 1@ 2@ 3@ and_remove_from_car 0002: jump ££SwimmingMod wtf hoe werkt dat :blink: enne ik mij lijkt een mod wel leuk dat je kunt -auto's tunen -zwemmen -meer motors in plaats van auto's (liefst brommers geen scooters) -straatracen met getunede auto's -alles een beetje moderner (2004 ofzo maar niet van die lelijke toekomst auto's greetz denracer ps : weet iemand hoe je moet modden en welke programma's je moet hebben ? voeg me anders maar toe op msn PB me voor mijn e-mail De swimming mod is Barton Waterduck(Maker van de Mission Builder's) Als je in het water bent en je hebt de code in je main.scm staan moet je naar voren drukken en met de muis kun je sturen. Postaldude Reageren
denracer Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 (bewerkt) kan iemand hier motors en brommers enzo modellen ,wei dat kan stuur mij eens een PB Bewerkt: 7 januari 2005 door denracer Reageren
liltuner Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 kan iemand hier motors en brommers enzo modellen ,wei dat kan stuur mij eens een PB Als je even op de vorige pagina kijkt,zie je in de post van patrickw dat niemand hier op dit forum kan moddeleren. Ga anders naar de download database van gtagames en druk op een motor of scooter en dan moet je het e-mail adres van de maker zien en dan kan je vragen of hij een bepaalde motor of scooter maakt voor jou. Reageren
gangster Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 waar kan je die swimmingmod downloaden Reageren
Baffie Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Ik heb misschien een idee, maar aangezien ik het zelf voor geen meter kan is het misschien wel wat. De shovel die op de Yunk Yard staat, daar kan je niet in rijden, misschien leuk om een mod te maken waarmee je er wél in kan rijden en de arm ervan ook nog eens besturen. Niet om te graven, maar meer om als wapen te gebruiken. Misschien goed idee?!? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.