Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee dagen systeem zeg maar gewoon dat er een afk. van de dagen naast de tijd staat die veranderd na een 'dag' spelen ingame zeg maar dit idee...

TUE 20:12

Dat het gewoon naast je tijd staat maar er niks mee kunt gewoon voor de lol... :)

Geplaatst:

Zou iemand misschien een mod kunnen maken van een mooie scooter voor vice?? Ik weet dat er al aantal zijn zoals die NRG maar persoonlijk vind ik die niet echt mooi. Het leukste zou zijn als het een mooie getunde scooter word, dus geen standaart model. Met racestuurtje, terugloop uit laat etc. En dan zou dat natuurlijk het mooiste zijn bij een Aerox :D

Geplaatst:
Mij lijkt dit ook wel leuk voor GTA real life..dus daar kan je het misschien eens met liltuneroverhebben...dan kan je zelf ook nog meehelpen als zij zin hebt

Lijkt me een goed idee.. :)

Maare ik zal wel willen helpen alleen kan ik niks op het gebied van modden enzo.. :( Zal het wel willen leren.. :lol: Maare jah dat leer je nie zo.. :(

Anyways ik kan mss wel wat pielen met APS en dan alvast een beetje een poster in elkaar flansen.. B)

Nou bij deze...

Liltuner interrested..? :puh:

Lemme know.. B) Als je dit leest reageer dan ffies.. :)

Ik ben bijna klaar dat wel maar het is wel leuk ja om een gedeetle van amsterdam te maken aangezien ik in amsterdam woont(gelukkig niet in de stad maar in een mooie buitenwijk :D) maar als je wilt helpen graag :D

Geplaatst:

Quote op eclipse:

Nou ben nog bezig met de textures :puh:

Maar ben al bijna klaar met het hoerenhuis :puh:

Trouwens wie weet hoe het bestandje heet waar de pcj 600 in zit tegenover de greacy chopper

Geplaatst:

om daar achter te komen kan je het beste de m00mapper opstarten en op het gebouw dubbelklikken...dan druk je boven op texture display en dan zie je zo hoe de texture heet :)

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vroeg of iemand een MOD wil maken niet speciaal voor mij maar wel graag hoe ik hem had gehad want ik ben een n00b die na een jaar nog niks ken... :S Een paar dingen zijn:

- Dagen Systeem (a la San Andreas)

- Wapens op meer plekken.

- Meer Save Points

- Intree tot 'The Greasy Chopper' en 'VCPD Downtown'.

- Zwemmen.

etc.

Ik zelf bak er niks van maar zou toch graag zo'n mod hebben... Daarom dus...

ok ikzelf ken er "nog" niet zoveel van maar ik denk niet dat je meer save points kan krijgen

wel kan je meer wapens op verschillende plaatsen

dagen :huh: bedoel je een aftelling ofzoiets want ik heb geen san andreas

zwemmen ja ... dat zal ik even bekijken

en intree daar bestaat a een mod voor(maar dan voor meer gebouwen)

-edit- ik was even tussen missionmods aan het kijken en zag dit

004F: create_thread ££SwimmingMod  

...

:SwimmingMod
0001: wait 250 ms 
00D6: if 0 
0256:   player $PLAYER_CHAR defined 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
00D6: if 0 
80E0:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod5 
0054: store_player $PLAYER_CHAR position_to 1@ 2@ 3@ 
; no-swim areas (because z_ground didn't do it)
00D6: if 0 
8057:   NOT   player $PLAYER_CHAR 0 in_cube -209.0 -1450.0 0.0 -110.0 -1337.0 20.0 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
00D6: if 1 
0021:   3@ > 0.0;; floating-point values 
0023:   7.0 > 3@;; floating-point values 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 

:SwimmingMod2
0001: wait 50 ms 
00D6: if 0 
0256:   player $PLAYER_CHAR defined 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
0054: store_player $PLAYER_CHAR position_to 1@ 2@ 3@ 
00D6: if 0 
0023:   7.0 > 3@;; floating-point values 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
00D6: if 21 
0021:   3@ > -10.0;; floating-point values 
80E1:   NOT   key_pressed 0 8 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod4 
00D6: if 0 
00E1:   key_pressed 0 8 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod2 
00D6: if 0 
8118:   NOT   actor $PLAYER_ACTOR dead 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
04C4: create_coordinate 5@ 6@ 7@ from_actor $PLAYER_ACTOR offset 0.0 2.0 0.0 
0055: put_player $PLAYER_CHAR at 5@ 6@ 7@ 
0002: jump ££SwimmingMod2 

:SwimmingMod4
0055: put_player $PLAYER_CHAR at 1@ 2@ -100.0 
0002: jump ££SwimmingMod2 

:SwimmingMod5
03C1: 4@ = player $PLAYER_CHAR car 
00D6: if 0 
02BF:   car 4@ sunk 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
00D6: if 3 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rio 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #predator 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #squalo 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #speeder 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
00D6: if 3 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #reefer 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #tropic 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #skimmer 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #coastg 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
00D6: if 3 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #dinghy 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #marquis 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #jetmax 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #SEASPAR 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
00D6: if 3 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcbandit 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcbaron 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcraider 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcgoblin 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
0001: wait 1000 ms 
0407: create_coordinate 1@ 2@ 3@ from_car 4@ offset -3.0 0.0 0.0 
012A: put_player $PLAYER_CHAR at 1@ 2@ 3@ and_remove_from_car 
0002: jump ££SwimmingMod

wtf hoe werkt dat :blink:

enne ik mij lijkt een mod wel leuk dat je kunt

-auto's tunen

-zwemmen

-meer motors in plaats van auto's (liefst brommers geen scooters)

-straatracen met getunede auto's

-alles een beetje moderner (2004 ofzo maar niet van die lelijke toekomst auto's

greetz denracer

ps : weet iemand hoe je moet modden en welke programma's je moet hebben ?

voeg me anders maar toe op msn PB me voor mijn e-mail

Bewerkt: door denracer
Geplaatst:
Ik vroeg of iemand een MOD wil maken niet speciaal voor mij maar wel graag hoe ik hem had gehad want ik ben een n00b die na een jaar nog niks ken... :S Een paar dingen zijn:

- Dagen Systeem (a la San Andreas)

- Wapens op meer plekken.

- Meer Save Points

- Intree tot 'The Greasy Chopper' en 'VCPD Downtown'.

- Zwemmen.

etc.

Ik zelf bak er niks van maar zou toch graag zo'n mod hebben... Daarom dus...

ok ikzelf ken er "nog" niet zoveel van maar ik denk niet dat je meer save points kan krijgen

wel kan je meer wapens op verschillende plaatsen

dagen :huh: bedoel je een aftelling ofzoiets want ik heb geen san andreas

zwemmen ja ... dat zal ik even bekijken

en intree daar bestaat a een mod voor(maar dan voor meer gebouwen)

-edit- ik was even tussen missionmods aan het kijken en zag dit

004F: create_thread ££SwimmingMod  

...

:SwimmingMod
0001: wait 250 ms 
00D6: if 0 
0256:   player $PLAYER_CHAR defined 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
00D6: if 0 
80E0:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod5 
0054: store_player $PLAYER_CHAR position_to 1@ 2@ 3@ 
; no-swim areas (because z_ground didn't do it)
00D6: if 0 
8057:   NOT   player $PLAYER_CHAR 0 in_cube -209.0 -1450.0 0.0 -110.0 -1337.0 20.0 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
00D6: if 1 
0021:   3@ > 0.0;; floating-point values 
0023:   7.0 > 3@;; floating-point values 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 

:SwimmingMod2
0001: wait 50 ms 
00D6: if 0 
0256:   player $PLAYER_CHAR defined 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
0054: store_player $PLAYER_CHAR position_to 1@ 2@ 3@ 
00D6: if 0 
0023:   7.0 > 3@;; floating-point values 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
00D6: if 21 
0021:   3@ > -10.0;; floating-point values 
80E1:   NOT   key_pressed 0 8 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod4 
00D6: if 0 
00E1:   key_pressed 0 8 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod2 
00D6: if 0 
8118:   NOT   actor $PLAYER_ACTOR dead 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
04C4: create_coordinate 5@ 6@ 7@ from_actor $PLAYER_ACTOR offset 0.0 2.0 0.0 
0055: put_player $PLAYER_CHAR at 5@ 6@ 7@ 
0002: jump ££SwimmingMod2 

:SwimmingMod4
0055: put_player $PLAYER_CHAR at 1@ 2@ -100.0 
0002: jump ££SwimmingMod2 

:SwimmingMod5
03C1: 4@ = player $PLAYER_CHAR car 
00D6: if 0 
02BF:   car 4@ sunk 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
00D6: if 3 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rio 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #predator 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #squalo 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #speeder 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
00D6: if 3 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #reefer 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #tropic 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #skimmer 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #coastg 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
00D6: if 3 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #dinghy 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #marquis 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #jetmax 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #SEASPAR 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
00D6: if 3 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcbandit 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcbaron 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcraider 
80DE:   NOT   player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcgoblin 
004D: jump_if_false ££SwimmingMod 
0001: wait 1000 ms 
0407: create_coordinate 1@ 2@ 3@ from_car 4@ offset -3.0 0.0 0.0 
012A: put_player $PLAYER_CHAR at 1@ 2@ 3@ and_remove_from_car 
0002: jump ££SwimmingMod

wtf hoe werkt dat :blink:

enne ik mij lijkt een mod wel leuk dat je kunt

-auto's tunen

-zwemmen

-meer motors in plaats van auto's (liefst brommers geen scooters)

-straatracen met getunede auto's

-alles een beetje moderner (2004 ofzo maar niet van die lelijke toekomst auto's

greetz denracer

ps : weet iemand hoe je moet modden en welke programma's je moet hebben ?

voeg me anders maar toe op msn PB me voor mijn e-mail

De swimming mod is Barton Waterduck(Maker van de Mission Builder's)

Als je in het water bent en je hebt de code in je main.scm staan moet je naar voren drukken en met de muis kun je sturen.

Postaldude

Geplaatst: (bewerkt)

kan iemand hier motors en brommers enzo modellen ,wei dat kan stuur mij eens een PB

Bewerkt: door denracer
Geplaatst:
kan iemand hier motors en brommers enzo modellen ,wei dat kan stuur mij eens een PB

Als je even op de vorige pagina kijkt,zie je in de post van patrickw dat niemand hier op dit forum kan moddeleren.

Ga anders naar de download database van gtagames en druk op een motor of scooter en dan moet je het e-mail adres van de maker zien en dan kan je vragen of hij een bepaalde motor of scooter maakt voor jou. ;)

Geplaatst:

Ik heb misschien een idee, maar aangezien ik het zelf voor geen meter kan is het misschien wel wat. De shovel die op de Yunk Yard staat, daar kan je niet in rijden, misschien leuk om een mod te maken waarmee je er wél in kan rijden en de arm ervan ook nog eens besturen. Niet om te graven, maar meer om als wapen te gebruiken. Misschien goed idee?!?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...