Jump to content

Waarom speel je nog Grand Theft Auto?


VforV

Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    7

  • MrKooKie

    4

  • ~Lance Vance

    3

  • Verrity

    2

Waarom speel je nog Grand Theft Auto zegt ie

tjongejonge

als je GTA1 niet gespeeld hebt en je hebt alleen VC en/of SA gespeeld hoe durf je jezelf dan een GTA gamer te noemen

bovendien ligt in GTA1 de wortels van een geweldige serie

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom speel je nog Grand Theft Auto zegt ie

tjongejonge

als je GTA1 niet gespeeld hebt en je hebt alleen VC en/of SA gespeeld hoe durf je jezelf dan een GTA gamer te noemen

bovendien ligt in GTA1 de wortels van een geweldige serie

Euh, ik héb GTA1 wel degelijk gespeeld. En by the way GTA3, VC en SA heb ik helaas nog niet gespeeld.

Reden: zwakke pc, geen PS2

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nostalgie.

GTA1 was de grondlegger van de huidige GTA-serie, en het gaat niet alleen om graphics, de sfeer is ook belangrijk. Als je toch iets wilt zeggen over de graphics, je kunt zien hoe het er vroeger uitzag.

Zo, dat was mijn mening :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Om toch maar over godslasteringen te beginnen,

Jezus, hoe kan je zoiets nou zeggen.

Ik zou hier een opstel kunnen schrijven van 1000 woorden waarom ik dit nog speel maar de belangrijkste zijn.

Nostalgie
Gevoel
Voorloper
Gameplay
Replay Waarde
De beste in zijn tijd
San Andreas? (wat je alleen zal begrijpen als je het spel hebt).
Vrijheid
Orgineel
Onserieus
De wereld is gek, behalve Grand Theft Auto
Liefde
[b]ONS[/b] spel
Multiplayer
Jarenlang elke dag je vrienden de deur uitwerken voor dit spel.
Trouw
etc.

En de volgende keer nadenken of je zoiets in een forum wilt schrijven met echte GTA-spelers. En dus geen, commercieele achterbakse GTA San Andreas spelende GTA1 verwaarlozers.

Hiermee wil ik trouwens niet zeggen dan GTA San Andreas een stom spel is want ik heb er alweer 150 speeluren op zitten. :Y

Ik heb al moeite met de graphics van GTA III

Alleen jij weet niet dat GTA San Andreas op dezelfde engine draait als GTA III, wat dus betekent dat de graphics niet tot nauwlijks beter kunnen zijn. Hooguit de vaagheid in GTA III zal je merken.

GTA 1 is leuker dan GTA2

Dat is jouw mening. Anderen vinden GTA2 beter (wat tevens mijn mening is).

Euh, ik héb GTA1 wel degelijk gespeeld. En by the way SA en VS heb ik helaas nog niet gespeeld.

Waar praat je dan over?, en het is nog altijd VC als je afkortingen gebruikt.

Ik wil niet chagerijnig of hard overkomen, alleen nu alle fouten ontkracht zijn wil ik graag dat niemand meer een woord over Grand Theft Auto rept. Leg je erbij neer dat dit de grondlegger van San Andreas is en gewoon een goede game.

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat deze game al erg goed was voor die tijd. Want zonder GTA 1 was er ook geen sa. dus het is best wel een goede game want toen GTA 1 uitkwam (1997) konden ze toch nog niet zo een game maken zoals sa!!! Toen dachten ze zelfs dat dat nooit zou lukken.

Zo dat was mijn mening :)

gta-freak2 :cya:

Bewerkt: door gta-freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Het was 1 van de eerste spellen die ik kocht, vond het echt een schitterend spel. Maar toen ik GTA III en VC had, heb ik hem verkocht. Nu ben ik zo'n GTA-fan, dat ik ze allemaal wil hebben. Met Sinterklaas heb ik Grand Theft Auto gekregen en toen ik hem weer voor het eerst sinds jaren speelde, kreeg ik echt een heerlijk gevoel. Daarom speel ik GTA 1. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA I 1 keer gespeelt, toen direct verwijdert, oude spellen belanden bij mij altijd snel in de prullenbak, onderanderen VC en GTA III speel ik ook niet meer.

GTA I was een topspel, maar we moeten niet gaan ontkennen dat SA beter is, echter zullen we binnenkort ook een gelijkwaardige discussie krijgen over "WIe nog GTA speelt".

Want mij zie je na de nieuwe GTA niet meer SA spelen.

En misschien instaleer ik na 10 jaar het spel wel weer, wie weet ? Ik heb soms ook de neiging Lemings te instaleren en spelen :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...