Jump to content

Komt libertycity ook een keer voor de pc uit?


Koen_92

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Golden Fighter

    6

  • Blizz

    4

  • Samurai

    3

  • VforV

    3

1. Het is GTA Liberty City Stories

2. Neen, hij komt alleen voor de PSP uit, als je hem wilt spelen zal je dus een psp moeten kopen

gta: liberty city = gta lcs

ik heb al vaak ik winkels gehoor dat ze er gewoon naam : gta : lC voor geven, maakt niet zo veel uit.

ontopic: er zijn geruchten dat het op ps2 kan komen, maar ik denk het niet. dus voorlopige anderwoord : nee

Link to comment
Delen op andere websites

Dat LCS alleen op de PSP uitkomt is natuurlijk in eerste instantie een afspraak tussen Sony en R*Star. Dat stimuleert de verkoopcijfers van beide producten, aangezien er wel degelijk mensen zijn die nu toch een PSP gaan kopen. Maar ik durf te voorspellen dat als straks de ergste hype over is R*Star gewoon weer verder gaat met de ontwikkelingen en over niet al te lange tijd met een versie voor de PC komt. Mischien ligt ie zelfs al wel klaar ergens in een kluis. R*Star is een bedrijf wat gericht is op winstmaken en waarom zouden ze een PC-markt, met wellicht 10 miljoen PC's wereldwijd links laten liggen? Ik wacht gewoon af.....

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik durf te voorspellen dat als straks de ergste hype over is R*Star gewoon weer verder gaat met de ontwikkelingen en over niet al te lange tijd met een versie voor de PC komt.

Herinner je je nog die Grand Theft Auto voor op de Nintendo DS? Die kwam ook aleen maar op de nintendo DS uit, ik denk dat deze ook aleen voor de psp uit komt. Tenslotte, waarom zou je 2 keer een bijna dezelfde game uitgeven ? Aangezien er veel mensen zijn die GTA III hebben, is het denk ik niet waard om 50 euro uit te geven voor een semi-hetzelfde spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er ooit een PSP Emulator komt, een Playstation 1 Emulator is enorm zeldzaam, laat staan PSP...

Tevens is GTA nooit op de Nintendo DS of Gameboy Color geweest, alleen op de PC, PS(1), PS2, Xbox, GBA, en PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Het is GTA Liberty City Stories

2. Neen, hij komt alleen voor de PSP uit, als je hem wilt spelen zal je dus een psp moeten kopen

nou dat is niet helemaal waar

want ik zat op www.gamez.nl kom ik het volgende bericht tegen

GTA LIBERTY CITY STORIES OOK OP DE PS2?

Dé reden om uiteindelijk toch een PSP in huis te halen lijkt te zijn vervlogen, nu sterke signalen aangeven dat Grand Theft Auto: Libery City Stories ook zal verschijnen op de PlayStation 2.

Hoewel het verhaal nog niet bevestigd is, en dus ook een hardnekkig gerucht zou kunnen zijn, zou de game ergens in het tweede kwartaal van 2006 in de schappen gaan liggen voor een zacht prijsje. Als dit waar is, torpedeert Sony eigenhandig de voornaamste reden voor gamers om hun handheld aan te schaffen.

Tot op heden zijn er een aantal aardige games voor de PSP te krijgen, maar blijft de grote klapper uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...