maarte41 Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) De volgende gta komt normaal gezien alleen op de ps3 uit, want de ps2 kon San Andreas nog maar amper aan en de volgende gta wordt waarschijnlijk nog groter. Later zal hij waarschijnlijk op de pc en xbox 360 uitkomen. Bewerkt: 29 december 2005 door maarte41 Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 De volgende gta komt normaal gezien alleen op de ps3 uit, want de ps2 kon San Andreas nog maar amper aan en de volgende gta wordt waarschijnlijk nog groter. Later zal hij waarschijnlijk op de pc en xbox 360 uitkomen. fout, eerst zal er nog een gta voor psp uitkomen en dan een grote gta, voor ps3 bijvoorbeeld Reageren
maarte41 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik denk dat ze allebei ongeveer op het zelfde moment uitkomen, want in het bericht stond dat ze allebei eind 2006 uitkomen. Reageren
Samurai Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ja, ik denk dat ook, dan ga ik ze in ieder geval allebei kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.