Jump to content

Moeilijke besturing.


VforV

GTA LCS moeilijk te besturen?  

54 leden hebben gestemd

  1. 1. LCS moeilijke besturing?

    • Ja.
      5
    • Het went wel.
      31
    • Nee
      16


Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    11

  • Samurai

    5

  • Dogwatch

    4

  • Blizz

    2

Top Posters In This Topic

In het begin vond ik het ook super lastig. Het was ook de eerste keer dat ik zo'n PSP vast had. Na een tijdje krijg je zo'n irritantte rode plek op je hand. AAH! Ik zag inderdaad dat je bij Opties de analoge stick kon vervangen door de D-pad, maar het auto en motor-rijden was juist zo fijn met de Analoge-stick. Dus heb ik het besloten te houden, en nu 'wil ik niets liever'. :klap: (Mooi en tragisch verhaal, nietwaar? :cry::puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg altijd; "nu ga ik een kwartierje spelen." Dat kwartier word een half uur, dat half uur een uur, en voor je het weet zit je 3 uur aan een stuk te LCS'en. Geen wonder dat mijn hoofd ervan gaat zeer doen (constant naar dat kleine schermpje kijken...). :bonk::cab:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eens de besturing in de pijltjestoetsen veranderd. De auto's waren beter en stabieler te besturen, maar lopen gaat niet zo handig. Ze moesten de X-toets als loopknop gebruikt hebben en de <> pijltjes als links draaien, rechts draaien... Want als je wil draaien en lopen tegelijk moet je stoppen met lopen, draaien, verder lopen... :bonk:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...