cjballer Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 tuurlijk het is zo'n vet spel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 tuurlijk het is zo'n vet spel Euhm.. dit heeft niets met het topic te maken, ik vind dit spam.. Please ON-TOPIC nu:Ik zie geen auto op die parkeerplaats Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Dan moet je even weglopen, en dan weer terug naar de parkeerplaats, en de Thunder Rodd is yours. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Ah, ja nu zie ik hem. Is wel best snel... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 BTW ik heb geen zin om een topic te maken.Dus stel ik me vraag hier: ik kan de INVERNUS en BF INJECTION niet meer vinden weten jullie mischien waar ze staan of makkekijk vindbaar. zijn heb ze nodig voor de import/export van Donald Love bedankt ALESSIO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) BJ Injection staat op het strand onder de villa van Salvatore in Portland ten zuid/zuidwesten ervan. Je kan ook de side-missie Car Salesmen doen en als je de BJ injection moet proberen te verkopen, kan je de missie met opzet falen en mag je hem houden. De infernus spawnt willekeurig op de parking van de luchthaven in Shoreside Vale. Je kan ook in een dure wagen rijden (bv. banshee) en dan kom je hem veel vlugger tegen in Staunton of Shoreside. Bewerkt: 4 december 2005 door Dizzee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MNC3 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Hellenbach GTvind ik echt niet :s Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Hellenbach GTvind ik echt niet :s Je hebt er geloof ik eentje gekregen van JD en hij kwam later dacht ik ook in de showroom ofzo.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Hellenbach GT spawnt in de showroom als je level 4 van Car Salesman hebt gehaald. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MNC3 Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 ik heb hem thanks. nu heb ik alle auto's voor die garage, maar die bonus is eigenlijk ook niet echt nieuw gewoon moto en auto :s Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Ik heb toch gezegd dat hij op de parkeerplaats bij de Callahan Bridge staat, waar je de missie Fuzz Ball in GTA III hebt gedaan. Inderdaad, het is een witte, nietwaar? Maar de volgende keer dat ik ging kijken stond hij er niet meer... Maar die Thunder Rodd van die missie staat nog in m'n garage, dus... *Edit, die importdinges van Donald Love, is dat soms een missie ofzo Bewerkt: 9 december 2005 door VforV Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2005 K heb net die missie gedaan en heb dus die auto meegenomen ik ben nu wel me amerikaanse angel kwijt die bij Head Radio gebouw stond... maar jah er kwam volges mij ooknog een bulletproof vettere angel Ik heb die Thunder-Rodd in de Pay 'N Spray een mooi kleurtje gegeven hij is nu wit aan de onderkant en donkerrood aan de boven kant met die vlammen ziet dit er zo vet uit:D En ik hoor nu dus dat je hem niet kwijt moet raken... dus ik laat die ene op die parkeerplaats ook maar lekker staan zodat ik er 1tje zelf hou en dan geef ik die andere aan Donald Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2005 Die thunder rodd blijft terugkomen hoor... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2005 Ik begrijp niet waarom jullie allemaal zo moeilijk doen ? e kan alle voertuigen spawnen met de ''cheatdevice''. Maar zo bijzonder is de Thunder Rodd eigenlijk niet hoor... @ Ik had nog een offtopic vraag, als ik met de cheatdevice een Dodo spawn vliegt hij niet en de motors hebben kleine wielen. Als ik erin wil gaan loopt het spel vast ?? !! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2005 Ik zou ook laten spawnen, maar ik kan de cheatdevice niet op mijn psp zetten, want computer herkent psp niet Maar dat is nu niet meer nodig want ik heb alle auto's al ingeleverd. Ik heb wel een vraagje: Komen die moto en auto die je krijgt terug als je ze neemt? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts