ikt Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Zit er in CJ's house een geluid? Mijn PC Crasht staads bij het naar binnen gaan bij het huis van CJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Voor zover ik weet niet, misschien heb je het gemodded ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Ja, maar voor dat was het ook zo. Ik durf nergens meer te gaan saven, behalve bij het strandhuis, daar crasht hij niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 weet iemand de dff van de vierkante lampen die je er op kunt zetten bij de transfender Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Vice VIP Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Volgens mij hoort "Vorbis.dll" bij geluid, dus ik hoop dat ik het hier mag vragen. Als het verkeerd staat, sorry daarvoor Ik heb tijdens het wissen van wat onnodige dingen (shortcuts) uit de root van GTA SA per ongeluk ook het .dll bestand "Vorbis.dll" gewist. Hierdoor start het spel dus niet meer op omdat dit bestand nodig is. Ik heb op internet naar dit bestand gezocht, gevonden, en gedownload. Maar dit is niet een goede. Ik heb dus één nodig van een GTA San Andreas installatie. Ik kan natuurlijk GTA San Andreas opnieuw installen, maar er zitten hartstikke veel mods in. Die moet ik dus allemaal re-installen. En dat is geen pretje Dus aan jullie de vraag of iemand zijn "vorbis.dll" wil opsturen naar gtavicevip(at) gmail DOT com. De Vorbis.dll staat in de GTA SA map, dus gewoon X:Program Files Rockstar Games GTA San Andreas. Kan iemand hem alsjeblieft opsturen? Heel erg bedankt alvast Greetz, GTA Vice VIP EDIT: Niet meer nodig, ik heb SA gereinstalled. Bewerkt: 9 mei 2006 door GTA Vice VIP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2007 Ik weet niet of het hier past, maar stel dat ik de peds.dat wil veranderen, ik heb dit al geprobeert:p en dan opgeslagen in kladblok, maar dan werkt mijn sa niet meer en loopt hij telkens vast! Hoe kan ik iets veranderen dat bijvoorbeeld agenten andere agenten haten? Zonder dat mijn spel crasht? Rivel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 Ik weet niet of het hier past, maar stel dat ik de peds.dat wil veranderen, ik heb dit al geprobeert:p en dan opgeslagen in kladblok, maar dan werkt mijn sa niet meer en loopt hij telkens vast! Hoe kan ik iets veranderen dat bijvoorbeeld agenten andere agenten haten? Zonder dat mijn spel crasht?Rivel ligt er aan wat je precies verandert hebt he... zeg het eens wat specifieker, dat is wel zo duidelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) *laat maar probleem opgelost* Bewerkt: 13 mei 2007 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Voor zover dit topic nog bewerkt worrdt (is alweer anderhalf jaar terug ofzo): De extensie van de bestanden in de data\decision\ die nog onbekend zijn (.???) is .grp. Andere bestanden in de data\decision map met de extensie .ped zijn te openen met kladblok. Het bestand AudioEventHistory is (logischerwijs) te openen met Kladblok; dit is, zoals de naam al zegt, een logboek van alle Audio Events die hebben plaatsgevonden. De bestanden in de audio\SFX\ (geluidseffecten) en audio\streams\ (streamgeluiden) zijn trouwens allemaal te openen met programma's als SAAT. Alle bestanden in de data\maps\ map zijn te openen met Kladblok. De extensies van vehicle en wheels in de models\generic\ map zijn trouwens respectievelijk .txd en .DFF En zijn alle bestanden in de models\generic\ en \grass, niet gewoon te openen met 3DSMAX/TXD Workshop?? Voor VC is er overigens een Path Script (van Steve-M) die het mogelijk maakt deze paths te importeren in 3dsmax. Dit is er niet voor SA of wel? Anders zou je ze hiermee kunnen bewerken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley1 Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2008 script.img --> Img Tool 2 --> Bepaalde scripts die niet in de main.scm zitten zoals gokken, sporten etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cooling Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Blijft altijd handig zou mooi zijn als zo iets ook voor IV komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2011 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CarlJohnson1998 Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2012 Wat is hier het nut nu weer van, maar tog mooie topic. - Jelle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2012 Wat hier het nut van is? Heel simpel, zo kan je weten waar alle bestanden voor staan. En nee, het is nog niet af, maar als het af zou zijn, zou het een heel handig naslagwerk zijn! Gelieve in het vervolg geen topics te bumpen met zo'n inhoudsloze post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.