Dizcid Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Zo dit is mij Apple Userbar: Ik heb er ook 1tje van Gmail gemaakt: Deze Gmail mag je gebruiken. http://img445.imageshack.us/img445/3446/gmailuserbar24ou.png bij die gmail zit in die A nog wat wit. Reageren
overv161 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ik heb een programmaatje gemaakt om userbartjes te maken. De laatste versie is 0.2, dus je kunt nog geen images toevoegen, maar er zit wel al tekst met shaduw in. Probeer het uit en zeg wat je er van vind en wat er beter kan! Download Bar Creator 0.2 (4 MB ) Reageren
Upstream Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Ik heb een programmaatje gemaakt om userbartjes te maken. De laatste versie is 0.2, dus je kunt nog geen images toevoegen, maar er zit wel al tekst met shaduw in. Probeer het uit en zeg wat je er van vind en wat er beter kan! Download Bar Creator 0.2 (4 MB ) Ben benieuwd, ga hem nu downloaden. EDIT: grappig, mooi gemaakt alleen je kan weinig met je plaatje omdat je hem nooit kan opslaan. Toch leuk idee . Misschien kan je een andere lettertype nemen en een border er omheen zetten, als je dat voor elkaar krijgt vind ik het echt heel knap. Bewerkt: 28 december 2005 door DMWTM30 Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Hoe maak je dat soort programmatjes? Dat wil ik ook wel eens leren. Reageren
Upstream Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Hoe maak je dat soort programmatjes?Dat wil ik ook wel eens leren. Ik denk dat het wel iets moeilijk is dan jij denk, kijk hier anders maar even voor een C++ of delphi tut. Krijg je een beetje een idee van programmeren. Reageren
Kraay Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Nog een userbar van mij: Is voor mijn forum Reageren
Ferre Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Nog een userbar van mij: Is voor mijn forum Ik ga dan naar Imageshack Reageren
overv161 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ik heb het programma in Visual Basic geprogrammeerd. Voor de VB kenners onder jullie; De shaduw tekst zijn gewoon 2 labels op elkaar Reageren
Kraay Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Nog een userbar van mij: Is voor mijn forum Ik ga dan naar Imageshack Ja, had ik ook al een pb overgekregen. Is nou gefixed Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Hoe maak je dat soort programmatjes? Dat wil ik ook wel eens leren. Ik denk dat het wel iets moeilijk is dan jij denk, kijk hier anders maar even voor een C++ of delphi tut. Krijg je een beetje een idee van programmeren. Wat is het beste programmatje? En waar heeft overv161 hem mee gemaakt? Reageren
overv161 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Hoe maak je dat soort programmatjes? Dat wil ik ook wel eens leren. Ik denk dat het wel iets moeilijk is dan jij denk, kijk hier anders maar even voor een C++ of delphi tut. Krijg je een beetje een idee van programmeren. Wat is het beste programmatje? En waar heeft overv161 hem mee gemaakt? Ik heb het met Visual Basic gemaakt, zoals ik al eerder zij En wat bedoel je met wat is het beste programmaatje? Reageren
Upstream Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Wat is het beste programmatje? En waar heeft overv161 hem mee gemaakt? Ik heb het met Visual Basic gemaakt, zoals ik al eerder zij En wat bedoel je met wat is het beste programmaatje? Ik gaf hem een tut over delphi en C++, en jij zei dat je hem met Visual Basic had gemaakt. Dus niels vroeg welke van die 3 de beste is. Reageren
overv161 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Aha. Ik vind VB de beste, omdat die het makkelijkst te leren is, maar met Delphi kun je veel meer veranderen, dus die is geavanceerder. Reageren
-Niels- Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Is van VB een trial verkrijgbaar? Reageren
Silverwing Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Laten we terug ontopic gaan, stuur overv161 maar een PM Niels. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.