liltuner Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 (bewerkt) ff vraagje,klopt het dat je spinningwheels heb?(dus wielen met een laag erop die doordraaien als je stilstaat Bewerkt: 1 december 2004 door liltuner Reageren
-Richard- Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 ff een vraagje, ik heb dat spel net. Maar waar kan ik de kleur van mijn auto veranderen? Reageren
The Godfather Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 bij de graphic shop....de garage met een rode kleur Reageren
-Richard- Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Geplaatst: 7 december 2004 bij de graphic shop....de garage met een rode kleur oke, bedankt! Reageren
MightyDuck Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Ik heb em ook sinds vandaag, echt heel cool spel heb al een paar races gedaan en heb landje 2 al gehaalt. Alleen vind ik het wel balen dat je niet kan kijken waar iets is, je kan wel naar de kaart kijken, maar er staan geen namen van plaatsen bij, ook kun je niet zelf aangeven waar je heen wilt net zoals het systeem van SA, dan stippel je iets aan en dan kun je precies zien waar je heen wilt. Verder vind ik het een tof spel en zal ik als ik iets verder ben met tunen een screenie van men karretje plaatsen. Mischien een idee: iedereen die een gaaf karretje heeft plaatst gewoon screen op het forum. En mischien nog een idee: maak van de titel gewoon Need for speed Underground 2 anders zijn er straks weer van die sukkeltjes die een nieuw topic openen. Reageren
RTS Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Ik heb em ook sinds vandaag, echt heel cool spel heb al een paar races gedaan en heb landje 2 al gehaalt.Alleen vind ik het wel balen dat je niet kan kijken waar iets is, je kan wel naar de kaart kijken, maar er staan geen namen van plaatsen bij, ook kun je niet zelf aangeven waar je heen wilt net zoals het systeem van SA, dan stippel je iets aan en dan kun je precies zien waar je heen wilt. Verder vind ik het een tof spel en zal ik als ik iets verder ben met tunen een screenie van men karretje plaatsen. Mischien een idee: iedereen die een gaaf karretje heeft plaatst gewoon screen op het forum. En mischien nog een idee: maak van de titel gewoon Need for speed Underground 2 anders zijn er straks weer van die sukkeltjes die een nieuw topic openen. Ja, kan iemand dat doen, deze topic veranderen in gewoon NFS Underground 2? Ik kan het zelf niet dus, maar hier alvast screen van mn Skyline Reageren
The Godfather Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 wel mooie bak....alleen zou ik je velgen een spuitbeurt geven. maar dit is mijn Mazda Rx-8 Reageren
RTS Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Ja klopt, maar die spinners onder jouw rx-8 zijn niet echt mooi, staat niet onder zo'n auto. Beter onder een Hummer of Escalade Reageren
-Richard- Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Gaafe bakken! Hoe lang hebben jullie dat spel al? Ik heb sinds sinterklaas, en moet mijn auto nog steeds een keer spuiten. (ik ben nou bij die raceen van je sponsor ofzo.) Heb wel al lachgas en bumpers, maar meer niet. je kan toch ook van die deuren die omhoog open gaan op je auto zetten? die lijken me wel vet. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 @ The Godfather en RTS. Hoe krijgen jullie je auto zo snel. Want ik zie dat jullie acceleratie bij na helemaal vol zit en de topsnelheid is ook bijna vol. Als ik op mijn auto alles op level 3 installeer. Dan is hij lang niet zo snel als die van jullie. En het ligt niet aan de auto want ik heb ook een Skyline gehad. En mustang en Impreza enzovoort Reageren
The Godfather Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 voor zo ver ik weet, heb ik nix speciaals gedaan....gewoon alles level 3...post jou bak eens Reageren
RTS Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Gaafe bakken! Hoe lang hebben jullie dat spel al? Ik heb sinds sinterklaas, en moet mijn auto nog steeds een keer spuiten. (ik ben nou bij die raceen van je sponsor ofzo.)Heb wel al lachgas en bumpers, maar meer niet. je kan toch ook van die deuren die omhoog open gaan op je auto zetten? die lijken me wel vet. Ik heb de game 2 dagen voor de release, iets van 19 november ofzo. Hier nog mijn Celica Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) voor zo ver ik weet, heb ik nix speciaals gedaan....gewoon alles level 3...post jou bak eens Ik kan toch geen foto's posten want dat kunnen och alleen super leden. of heb ik het mis Want ik wil me auto best wel posten , maar iemand heeft wel eens uitgelegt hoe het moet maar ik begrijp er niet zo veel van Bewerkt: 11 december 2004 door mazzeltje Reageren
The Godfather Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 je kan wel een print screentje maken en dan plakken in paint...stuur hem maar door naar mij post ik hem wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.