Jump to content

Wat vinden jullie van NFS Underground 2?


Robin2130

Recommended Posts

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Godfather

    12

  • RTS

    10

  • Tim14

    9

  • barry

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het gaat hier of NfSug2, en daar heb ik meteen een vraag over. Ik heb hem nu zelf, ben al een poosje bezig, heb sponsor gevonden voor 3 drift races, één verloren 2 gewonnen. Maar ik wil Nitro. Kan iemand dan een tip/uitleg geven hoe ik de nitro/turbo kan krijgen? Ik wil anders wel even proberen een screen te maken als ik gewoon bezig ben!

Nitro kan je kopen in een van je garage's. Ik weet alleen niet meer in welke :unsure:. het kan zijn dat je die garage nog niet ondekt hebt. Dan moet je er even naar opzoek gaan. Je kan een garage herkenen aan de lichten. (groen, paars, geel, rood, blauw, oranje enzo.) Dan moet je de nitro ook nog unlocken, een bepaalt aantal race's doen ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet veel race's doen, dan krijg je vanzelf een sms bericht dat je Nitro bij de Tuningsshop kan halen. [EDIT] GTAspeler was eerder.

Ik heb ook een probleempje, ik heb nog maar 343 cash en ik moet een wagen van 6 sterren ''bouwen''. Maar ik heb geen races meer. Zelfs de races die je via je garage map moest doen. Dus ik zit nu compleet vast, iemand tips of weet wat ik moet doen?

Bewerkt: door barry
Link to comment
Delen op andere websites

hoeveel auto's heb je :huh:

dat je maarzo weinig cash hebt , wat je wel kan doen is outrun-races doen

dan krijg je honderd per race denk ik .

dat doe je door lals je een andere race wagen tegen komt oip enter te drukken (voor pc ) voor ps weet ik het niet .

;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken in heel die stad de weg niet, weet je niet welke winkel de Tuningshop is? Wel makkelijk opzich dat spel, als je een race niet kunt winnen kan je het netzovaak proberen als je maar wilt. Ik vind het spel opzich nog wel cool. Zijn er trouwens ook ergens savegames van 100% te downloo(a)den?

Link to comment
Delen op andere websites

Druk is op start, links staan shop. Ga dan naar tuningshop en klik er dan op. Dan staat er wil je GPS aanzetten. Druk dan op ja, wacht dan. En dan komt er een blauwe pijl boven in beeld, volg die en je bent bij de Tuningshop.

Link to comment
Delen op andere websites

ik koop egt liever gt4 ben je 2 jaar langer zoet mee en hierbij is het tunen uitgebrijder qwa ruistijl denk aan andere remmen andere zuigstangen voor de motor, allemaal van die kleine dingendie de rijstijl verbeteren, DAAR gaat het om bij een race game het inerlijk het uiterlijk van een auto boeit niet veel als het rijden niet leuk gaat kun je het spel beter weggooien dan heb ik het over nfs underground 1 en 2

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
ik koop egt liever gt4 ben je 2 jaar langer zoet mee en hierbij is het tunen uitgebrijder qwa ruistijl denk aan andere remmen andere zuigstangen voor de motor, allemaal van die kleine dingendie de rijstijl verbeteren, DAAR gaat het om bij een race game het inerlijk het uiterlijk van een auto boeit niet veel als het rijden niet leuk gaat kun je het spel beter weggooien dan heb ik het over nfs underground 1 en 2

Maarr met nfsu2 is het Juist leuk om OOK te buitenkant te veranderen :D das juist vet en mooi, en je kan ook fotoshoots doen en veel meer andere dingen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...