Jump to content

Wat vinden jullie van NFS Underground 2?


Robin2130

Recommended Posts

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Godfather

    12

  • RTS

    10

  • Tim14

    9

  • barry

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan iemand mij vertellen hoe je cheats voor de ps2 in moet voeren in NFSU2.

eerst zoek je de cheats

maar het is wel dom om met cheats t espelen vidn ik (heb het nog niet eesn bekeken )

en dan druk je je cheats in op het scherm voor er komt press enter :D

Link to comment
Delen op andere websites

dan vind ik het wel een grote ad-on en ik vind voral mooi wat je allemaal met de wagen kan doen en die nieuwe modes vind ik ook wel mooi(behalve street-x)

de beste mode vind ik downhill drift waar ik aardig goed in ben( :D ik overdrijf een beetje)

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee. Maar ik heb pas N4SU2 ook gedaan, maar ik vind er geen ene zak aan. Je kunt véél te veel auto's maken, als je alle verschillende auto's gaat bereken (dus alleen al een andere bumper is een andere auto) kom je wel boven de 100000 uit, vind ik niks aan, en je kan helemaal nergens inkomen en stunten maken is ook niet mogelijk, er is veel te weinig verkeer, er zijn geen motors, en het is alleen maar racen. De graphics zijn wel mooi, maar niet goed genoeg gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee. Maar ik heb pas N4SU2 ook gedaan, maar ik vind er geen ene zak aan. Je kunt véél te veel auto's maken, als je alle verschillende auto's gaat bereken (dus alleen al een andere bumper is een andere auto) kom je wel boven de 100000 uit, vind ik niks aan, en je kan helemaal nergens inkomen en stunten maken is ook niet mogelijk, er is veel te weinig verkeer, er zijn geen motors, en het is alleen maar racen. De graphics zijn wel mooi, maar niet goed genoeg gebruikt.

Ik vind het wel gaaf. vooral dat tunen aan je auto, gewoon dat je alles kan veranderen helemaal naar je eigen smaak. En die 'Drag' (als dat is, dat je rechtuit zo hard mogelijk moet rijden. En het verkeer moet ontwijken.) vind ik het leukst om te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het gaat hier of NfSug2, en daar heb ik meteen een vraag over. Ik heb hem nu zelf, ben al een poosje bezig, heb sponsor gevonden voor 3 drift races, één verloren 2 gewonnen. Maar ik wil Nitro. Kan iemand dan een tip/uitleg geven hoe ik de nitro/turbo kan krijgen? Ik wil anders wel even proberen een screen te maken als ik gewoon bezig ben!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...