Jarno Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 (bewerkt) SA:2P Archief Bewerkt: 12 maart 2006 door Jarno
Mania-92 Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Misschien een ingebouwd functie voor headsets? Is altijd handig.
Jarno Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Dat soort dingen komen altijd als laatste. Maar zal toevoegen.
Blastov Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Een player speelt iemand van de grove street gang en nog een aantal die de cpu speelt en de andere player speelt iemand van de balles en nog een aantal de cpu en dan moest je die 'waves' tegen elkaar doen
Jarno Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Gewoon een soort Gangfight.
Johan O. Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Gewoon een soort Gangfight. jah das leuk en dan dat de 1e speler bij de ene gang hoort en de ander bij de andere gang dat zal laghu zijn!
Jarno Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Door de missies te doen krijg je geld (Hoemeer kills bijv. hoe meer geld) en er komt waarschijnlijk een mogelijkheid van een online Top50 ofzo van Totale geld dat players samen hebben gehaald.
Jarno Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik ben de server en de client in 1 client aan het stoppen. Door deze manier is er minder lag enzovoort. Als wagens, wapens enz. zijn gesyncd dan kan J-Fox (Als hij in het team komt) de animaties syncen zoals bukken en jumpen en lopen en zwemmen. En dan kan Eclipse missies maken
Mania-92 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Hoe wil je dit ooit lukken met 2 programmeurs en 1 missionbuilder? Als je naar het mta team kijkt hun doen er al lang over, stel je dit eens voor.
Azer Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Je zou eens contact moeten opnemen met Jacob....ooit de eerste met zo'n idee, had er wel een goede start ermee gemaakt, maar zoals gewoonlijk met al zijn projecten ermee gestopt... Hoop dat je goed aandoet om met J-Fox in zee te gaan (GEMM was ook niet super) Met welke taal waren jullie trouwens van plan om te gaan coden? iig succes @M-92: Je moet niet alles met MTA vergelijken...
Jarno Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 @ M-92: Wij hoeven maar 2 players te syncen MTA team en GTAMP team natuurlijk zoveel mogelijk. @ Azer: Ja GEMM was ook een flop. De client (Met ingebouwde server) zal in Delphi geschreven worden en de DXHook (Denk aan Player tags, SCM hook en Ingame chat) waarschijnlijk in C++, maar misschien ook in Delphi. Ook heeft J-Fox besloten te joinen .
Jarno Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Goed nieuws. Er waren problemen met het zwemmen ingame. Dit is gerepareerd. Ik probeer nu Crouch te syncen maar de codes werken niet goed.
Jarno Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Bumpje. Bukken/Crouching is gesyncd (Nuttig?) Ik wil nu de ren/loop animaties syncen.
Upstream Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Hoe wil je dit ooit lukken met 2 programmeurs en 1 missionbuilder? Als je naar het mta team kijkt hun doen er al lang over, stel je dit eens voor. Dat wou ik net zeggen, maar onze jarno kan dat wel (hoop ik) Maar dit lijkt me een hele leuke mod, aangezien je hier gewoon met ze 2en kan online game en dat is soms ook wel eens leuk. KUTGW, en doorzetten he. Want veel mods stoppen dankszij weinig doorzettingsvermogen.
Jarno Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik doe veel projecten tegelijk dus het is een sloom process.
Recommended Posts