Jump to content

SA:2P (Was: GTA: 2P)


Jarno

Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    33

  • Grove St.

    6

  • AmsterdamBoy

    4

  • mdm13

    4

Kleine update. Ik ben nu overnieuw begonnen dus nieuwe code. Het systeem van syncen behoud ik wel dus wanneer alles weer gesyncd is duurt niet meer zo lang. Ik doe dit omdat ik dan een chat werkend kan krijgen en zo dus later weer dingen beter toevoegen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Er was een hele tijd een bug waardoor ik het opgaf en soms weer probeerde. Maar heb het toch kunnen repareren dus ik heb de laatste dagen veel proces gemaakt. Ik heb nu als voorproefje 23 screenshots. Van tests van de afgelopen dagen met Aad en JGuntherS. Ik ben wel trots op me werk als ik dat mag zeggen. Mijn doel is als SA-2P af is. Dat ik de source code aan publiek open stel. Zodat je zelf voor eerdere/latere GTA series een basis hebt. Het zal niet de beste basis zijn maar oke :puh: .

Ik wil graag Aad en JGuntherS bedanken voor beide een deel van het SCM gedeelte. En natuurlijk voor de support aan mij en voor het testen. Ik zal ook de lijst wat gesyncd is veranderd.

Ik heb deze versie van SA:2P/SA-2P New Generation genoemd omdat het gewoon mooi klinkt en omdat het een nieuwe Netcode systeem gebruikt. Verwacht nieuwe video binnekort!

SA-2P Screenshot directory

Link to comment
Delen op andere websites

Om toch maar te trippleposten. Ik heb dit weekend veel aan SA-2P gewerkt. Op dit moment is Aad aan het voetballen en JGuntherS op wintersport :-( . Ik heb net 3 bugs gefixt als het goed is. En een nieuw Car Respawn script.

Ik heb deze ochtend en gister met Aad Hydra's getest. Dit zag er zeker heel mooi uit. Wat ik zelf vind kan ik zeggen dat Vortex en Hydra perfect gesyncd zijn. Ik probeer bij de Hydra nog raketten te syncen. Maar heb geen flauw idee hoe. :puh:

Ik ga nu even een middagje weg.

Link to comment
Delen op andere websites

dan toch maar ff een reactie omdat niemand dat anders doet :bonk:

De hydra's waren cker goed gesyncd en nauwelijks lag, zowel bijna alle rotaties van de hydra deden het ook, links,rechts, omhoog naar beneden op alle assen dus :puh:. en voor het lopen het werkt erg goed.

En nog ff Offtopic :puh: LEKKER gelijk gespeeld met VOETBAL :puh: 1-1 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe site (Domein, tnx to Bradley H.) komt eraan. De laatste video is nu offline. Komt later op nieuwe site te staan.

Hydra's zijn bijna helemaal af gesyncd. Alleen de rockets nog van Hydra. Er staan nu ingame 22 voertuigen. Wil je een bepaald voertuig op een plaats of erbij. PB mij dan met de wagen ID, Naam (Afkorting mag ook) en waar je hem ong. wilt hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...