Jump to content

SA:2P (Was: GTA: 2P)


Jarno

Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    33

  • Grove St.

    6

  • AmsterdamBoy

    4

  • mdm13

    4

Een player speelt iemand van de grove street gang en nog een aantal die de cpu speelt

en de andere player speelt iemand van de balles en nog een aantal de cpu

en dan moest je die 'waves' tegen elkaar doen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Door de missies te doen krijg je geld (Hoemeer kills bijv. hoe meer geld) en er komt waarschijnlijk een mogelijkheid van een online Top50 ofzo van Totale geld dat players samen hebben gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de server en de client in 1 client aan het stoppen. Door deze manier is er minder lag enzovoort. Als wagens, wapens enz. zijn gesyncd dan kan J-Fox (Als hij in het team komt) de animaties syncen zoals bukken en jumpen en lopen en zwemmen. En dan kan Eclipse missies maken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou eens contact moeten opnemen met Jacob....ooit de eerste met zo'n idee, had er wel een goede start ermee gemaakt, maar zoals gewoonlijk met al zijn projecten ermee gestopt...

Hoop dat je goed aandoet om met J-Fox in zee te gaan (GEMM was ook niet super)

Met welke taal waren jullie trouwens van plan om te gaan coden?

iig succes ;)

@M-92: Je moet niet alles met MTA vergelijken...

Link to comment
Delen op andere websites

@ M-92: Wij hoeven maar 2 players te syncen MTA team en GTAMP team natuurlijk zoveel mogelijk.

@ Azer: Ja GEMM was ook een flop. De client (Met ingebouwde server) zal in Delphi geschreven worden en de DXHook (Denk aan Player tags, SCM hook en Ingame chat) waarschijnlijk in C++, maar misschien ook in Delphi.

Ook heeft J-Fox besloten te joinen :).

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe wil je dit ooit lukken met 2 programmeurs en 1 missionbuilder? Als je naar het mta team kijkt hun doen er al lang over, stel je dit eens voor. :sst:

Dat wou ik net zeggen, maar onze jarno kan dat wel ;) (hoop ik)

Maar dit lijkt me een hele leuke mod, aangezien je hier gewoon met ze 2en kan online game en dat is soms ook wel eens leuk. KUTGW, en doorzetten he. Want veel mods stoppen dankszij weinig doorzettingsvermogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...