Jump to content

SA:2P (Was: GTA: 2P)


Jarno

Recommended Posts

--- BUMP ---

Ik heb heel GTA: 2P herprogrammerd (Excl. de SCM). En gebruik nu (Indy) TCP (Gebruikt DracoBlue van gtaT ook in Delphi) inplaats van (Indy) UDP. Dit werkt veel beter. Daardoor werkt de Crouch code ook zonder verdere SCM wijzigingen.

[edit]

2 screenshots geplaatst in de hoofdpost.

[/edit]

Bewerkt: door Jarno
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    33

  • Grove St.

    6

  • AmsterdamBoy

    4

  • mdm13

    4

Leuke screens man :Y Ben je al ver met het maken van deze Mod?

En hoezo mogen we niet na de wapens kijken? Ik zie er niks geen verschil in of wat je er dan ook in moet zien volgens jou

Link to comment
Delen op andere websites

Dit soort dingen bespreken we via MSN. Voorlopig test ik zelf en met andere die meehelpen met SCM gedeelte e.d.

[edit]

Er is een Devshot film van GTA: 2P zie de hoofdpost voor de link!

[/edit]

Bewerkt: door Jarno
Link to comment
Delen op andere websites

On-officiele devshot net ff gemaakt tijdens testen :puh:

http://rapidshare.de/files/10448531/GTA_2P_Devshot.wmv.html

eerste leek namelijk beetje nep vond ik omdat alles precies hetzelfde word nagedeaan en aangezien dit ook kan worden gemaakt via scm code leek me het beter om een nieuw filmpje te maken :puh: simpel ge-edit dus verwacht niet flitsende effecten en andere leuke dingen gewoon tekst en geluid en thats it.

Bye.

Aad.

Link to comment
Delen op andere websites

Aad en ik zijn druk bezig met GTA: 2P aan het testen en bijwerken. Er is nu ook auto support :Y . Dus je kan in je auto. Eruit enz enz. Werkt nog lang niet goed zoals we willen maar daarom werken we er ook aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas ja.

Ook de host is down ik zal de screens e.d. ergens anders uppen.

Host is weer online :Y

13 nieuwe screenshots ge-add en heb de link naar Aad's devshot video ook toegevoegd.

Bewerkt: door Jarno
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het niet aantrekkelijk is om hem te downloaden. Als je zag hoe die over de grond schoof. En noem me geen harrie. Aangezien ik hier langer ben zal ik wel weten wat het niveau hier is mdm13-tje :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...