Jump to content

SA:2P (Was: GTA: 2P)


Jarno

Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    33

  • Grove St.

    6

  • AmsterdamBoy

    4

  • mdm13

    4

2 spelers... De hoster en de client.

Ik heb trouwens een nieuwe, leukere, originelere naam nodig voor GTA: 2P. Waar iniedergeval geen GTA in voor komt.

Ook werk ik nu eraan dat de hoster tijdens het spelen de auto's kan veranderen. Ik bedoel dat hij bijv. Boats selecteerd en dan gaan de 2 spelers uit hun voertuigen en beginnen weer op begin plek en dan kunnen ze niet meer op auto's maar op boten :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk kan je het over een lokaal netwerk spelen. Dat is precies hetzelfde als over het internet. Enige wat je nodig hebt is het lokale IP van de andere PC. Dit is inprincipe met elk spel waarbij niet een speciaal internet account voor nodig is.

Link to comment
Delen op andere websites

Naam met GTA: GTA-Online, Dan is je slogan: Play a part of your real world online.

Naam zonder GTA: Online-play, Dan is je slogan: Play online as another person.

©Copyright: Grove St. 2006-2006. Alle rechten voorbehouden. (Het gebruik van deze info, mag alleen gebruikt worden nadat je dat aan de eigenaar "Grove St." hebt gevraagd) :engel:

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Dat je of elkaar kan liggen :$ :? . Nee serieus wat bedoel je met een 'lig'-stand.

Dat je kan liggen om te sniperen etc. zo je weet wel gewoon op de grond. :puh:

Ja ja, jij gaat gewoon als je gangsters worden afgemaakt een tukkie doen.....Zeg op! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...