Jarno Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ik heb vandaag veel gewerkt om pistolen werkend te krijgen. Het lijkt er naar uit te zien dat dit gaat werken. Ook heb ik een bug ontdekt met decimalen waardoor sommige testers waaronder W3sl3y het niet werkend konden krijgen. Deze heb ik als het goed is gerepareerd. Morgen guns testen en de decimaal fout. Morgen kom ik als SA:2P weer goed werkt met screenshots van wapens
Bradley H. Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 En lukken de guns ? Screens ? Kan niet wachten op de site, en de beta versie .
Jarno Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Guns heb ik weggehaald. Werkte niet goed. Maar later ga ik natuurlijk weer proberen. JGuntherS is begonnen met de basis voor missies etc.
Crappy-Apple Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 coole mod ik kan ni wachte tot ie uit is mss. heeeel moeilijk maar tog maar een idee -in de stad mensen laten lopen (zoals in gewoon san andreas ) -voertuigen laten rijden zoals in gewoon san andreas ( anders is het presies een dode stad )
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 coole mod ik kan ni wachte tot ie uit is mss. heeeel moeilijk maar tog maar een idee -in de stad mensen laten lopen (zoals in gewoon san andreas ) -voertuigen laten rijden zoals in gewoon san andreas ( anders is het presies een dode stad ) Dat gaat moeilijk..
mdm13 Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 @screenzz check screen(7).... auto in de lucht zie die beentjes onder de bodemplaat echt magnifiek getimed
Jarno Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 check screen(7).... auto in de lucht zie die beentjes onder de bodemplaat echt magnifiek getimed Dat was mij al opgevallen voordat ik ze erbij zette. Zien jullie ook nog is wat bugs. Maar ik wilde hem zo graag erop hebben voor die mooie jump . JGuntherS is trouwens bezig met de eerste SA:2P missie. Wat voor een missie horen jullie later.
mdm13 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 JGuntherS is trouwens bezig met de eerste SA:2P missie. Wat voor een missie horen jullie later. gaan jullie nog meer toevoegen?? begrijp me niet verkeerd ik vind t geweldig wat jullie doen hoor, maar waarom doen jullie niet wat jullie nu hebben, proberen te releasen... Of waren jullie dat al van plan? najah hoe dan ook zet em op!
AmsterdamBoy Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 JGuntherS is trouwens bezig met de eerste SA:2P missie. Wat voor een missie horen jullie later. gaan jullie nog meer toevoegen?? begrijp me niet verkeerd ik vind t geweldig wat jullie doen hoor, maar waarom doen jullie niet wat jullie nu hebben, proberen te releasen... Of waren jullie dat al van plan? najah hoe dan ook zet em op! Ik ben ook benieuwd wat een hoeveel missies er zijn.
Jarno Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik ben van plan een eerste release te doen zodra er een aantal missies zijn. Ik weet niet hoe JGS over denkt ik zal het wel met hem overhebben. Een release met missies is gewoon leuker.
Le MrG Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Met missies is het idd leuker Omdat je dan nog iets te doen hebt En niet alleen schieten
Jorge_F Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Jarno je poste hier dat je een nieuwe site had. Kan je misschien de link hier posten ?
Dynamic Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Hmm.. ja enne die Release wil ik hebbeee lol Gio ( dat ventje)
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Hmm.. ja enne die Release wil ik hebbeee lol Gio ( dat ventje) Wij zullen geduld moeten hebben.
Jarno Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 JGuntherS (en een beetje ik) heeft/hebben de eerste missie afgerond. Morgen gaan JGS en ik testen. Ik hoop dat het werkt. En natuurlijk gaan we screens maken en video's recorden. @ Jorge_F: Er staat nog geen site op. Maar wel screenshots en video's.
Recommended Posts