Jump to content

SA:2P (Was: GTA: 2P)


Jarno

Recommended Posts

Ik heb vandaag veel gewerkt om pistolen werkend te krijgen. Het lijkt er naar uit te zien dat dit gaat werken. Ook heb ik een bug ontdekt met decimalen waardoor sommige testers waaronder W3sl3y het niet werkend konden krijgen. Deze heb ik als het goed is gerepareerd. Morgen guns testen en de decimaal fout.

Morgen kom ik als SA:2P weer goed werkt met screenshots van wapens :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    33

  • Grove St.

    6

  • AmsterdamBoy

    4

  • mdm13

    4

coole mod ik kan ni wachte tot ie uit is :eten:

mss. heeeel moeilijk maar tog maar een idee

-in de stad mensen laten lopen (zoals in gewoon san andreas )

-voertuigen laten rijden zoals in gewoon san andreas ( anders is het presies een dode stad )

:cya::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

coole mod ik kan ni wachte tot ie uit is :eten:

mss. heeeel moeilijk maar tog maar een idee

-in de stad mensen laten lopen (zoals in gewoon san andreas )

-voertuigen laten rijden zoals in gewoon san andreas ( anders is het presies een dode stad )

:cya::cya:

Dat gaat moeilijk..

Link to comment
Delen op andere websites

check screen(7).... auto in de lucht zie die beentjes onder de bodemplaat echt magnifiek getimed :schater:

Dat was mij al opgevallen voordat ik ze erbij zette. Zien jullie ook nog is wat bugs. Maar ik wilde hem zo graag erop hebben voor die mooie jump :engel::puh: . JGuntherS is trouwens bezig met de eerste SA:2P missie. Wat voor een missie horen jullie later.

Link to comment
Delen op andere websites

JGuntherS is trouwens bezig met de eerste SA:2P missie. Wat voor een missie horen jullie later.

gaan jullie nog meer toevoegen?? begrijp me niet verkeerd ik vind t geweldig wat jullie doen hoor, maar waarom doen jullie niet wat jullie nu hebben, proberen te releasen... Of waren jullie dat al van plan?

najah hoe dan ook zet em op!

Link to comment
Delen op andere websites

JGuntherS is trouwens bezig met de eerste SA:2P missie. Wat voor een missie horen jullie later.

gaan jullie nog meer toevoegen?? begrijp me niet verkeerd ik vind t geweldig wat jullie doen hoor, maar waarom doen jullie niet wat jullie nu hebben, proberen te releasen... Of waren jullie dat al van plan?

najah hoe dan ook zet em op!

Ik ben ook benieuwd wat een hoeveel missies er zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van plan een eerste release te doen zodra er een aantal missies zijn. Ik weet niet hoe JGS over denkt ik zal het wel met hem overhebben. Een release met missies is gewoon leuker.

Link to comment
Delen op andere websites

JGuntherS (en een beetje ik) heeft/hebben de eerste missie afgerond. Morgen gaan JGS en ik testen. Ik hoop dat het werkt. En natuurlijk gaan we screens maken en video's recorden.

@ Jorge_F: Er staat nog geen site op. Maar wel screenshots en video's.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...