Mpp Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 ikhoop dat er is een keer GTA Holland uit gaat komen als dat niet zo is jammer dan
Velaro Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Volgens mij word de komende jaren geen GTA Holland gemaakt volgens mij word het een Amerikaanse/Engelse stad
arnie Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) Lijkt mij normaal dat ze holland niet gaan gebruiken voor een internationaal spel. Het zal weer gewoon ergens in amerika zijn, of misschien engeland. Gewoon afwachten! Bewerkt: 26 december 2005 door arnie
W3sl3y Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Rockstar is wel in Amsterdam geweest om de stad te bestuderen en te kijken of ze daar een GTA omheen konden bouwen. Dit is helaas niet tot een goed eind gekomen...
Velaro Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) Ja,en ze kijken niet naar Belgie (Daar woon ik) Waar heb je dat vandaan W3sl3y ? Bewerkt: 26 december 2005 door Velaro
W3sl3y Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Ooit eens gelezen hier op het forum...
Wesley Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ach.. De steden zoals Amsterdam worden met de jaar groter. En crimineel achterger. Misschien zal Nederland later in de toekomst meer kans hebben , voor een Dutch GTA!!!! Het zal wel leuk zijn .
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Stel je voor het wordt GTA Amsterdam I.P.V. Holland/Netherlands .
Wesley Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik denk ook wel dat het grapig zal zijn.. Dan zie je van die molens midden in GTA . Ik denk dat het wel leuk zal zijn. .
EXIT Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ik zal eerder denken dat ze Brussel zullen pakken i.p.v. amsterdam want brussel=hooftstand van europa
banaan man Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik denk dat ze eerder Amsterdam doen dan Brussel. Als Gansta is er helemaal niets te doen in Brussel. In Amsterdam wel. Dus............
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Hehe geen gangsters in brussel? Loop er maar rond met je zakje van de FNAC, Zeker dat je naar huis gaat met een zakje zonder iets in! Bewerkt: 5 januari 2006 door zethe
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Hehe geen gangsters in brussel?Loop er maar rond met je zakje van de FNAC, Zeker dat je naar huis gaat met een zakje zonder iets in! FNAC? nou goed Brussel heeft geen gangsters maar wel... roving:P Ik zelf werd al in 2004 beroofd in Brussel Station of nog wat....(toen was ik ook maar 11.) Maar Amsterdam vind ik meer erger dan Brussel.. En ik denk dat ze Amsterdam eerder kiezen dan Brussel. of elke andere steden in Europa Bewerkt: 6 januari 2006 door AmsterdamBoy
Goliat Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Amsterdam is qua criminaliteit natuurlijk ideaal en daarnaast komt er de beste club ter wereld vandaan
Rekam Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Er zal nooit een Nederlandstalige of Vlaamse GTA komen. Daar is Nederland en België veel te klein voor. De volgende GTA is in Amerika of in Londen. Je zal zien dat ik gelijk heb. (Denk ik)
Recommended Posts