Jump to content

Gta holland


Mpp

Recommended Posts

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    7

  • GTA Fanaat

    5

  • Clowntje_93

    5

  • medion

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als het zou gebeuren . Gta in nederland denk ik dat ze voor Amsterdam gaan . Ze hebben toch wel wat met die grote steden merk ik ondertussen wel al .Zoals las vegas=venturas liberty city=new york :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA HOLLAND hmmm... als je het zo bekijkt is Holland niet echt een GTA land heeft ook niet zo'n GTA landschap of vinden jullie van wel? kijk Vice City (Miami) dat past wel bij GTA daar heb je echte drugsdealers en dat soort gedoe maar in Holland niet echt is een braaf landje.. maarja ik zou het natuurlijk wel erg leuk vinden als er een GTA HOLLAND uit zou komen maar die kans is zeer klein vrees ik

Link to comment
Delen op andere websites

Geen drugsdealers in Nederland? Wat denk je eigenlijk dat voor Nederland export product nr.1 is? Cocaïne en XTC worden meer geexporteerd dan tulpen. Maar ik denk niet dat Amsterdam een GTA stad is. De speelwereld zal wel een saaie indruk maken. (slecht voorbeeld: Amsterdoom) Ik zou niet weten van welk gebouw in amsterdam je een fatsoenlijke base jump kan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil gta milan de scheve toren nog schever maken!!!

Eh.. De Scheve Toren van Pisa staat(aan de naam ook te horen) in Pisa. En dat is NIET Milaan. :schater: lol

Maar ff Ontopic:

Waarom denk je dat alle GTA's tot nu toe in Engeland of Amerika heben plaatsgevonden? Omdat ze daar Engels spreken, en ze kunnen moeilijk bij Rockstar met een Engels-Nederlands woordenboek zitten omdat er op elk restaurant, elke winkel, elke straatnaam iets Nederlands moet staan! Japan of China zou misschien nog kunnen omdat je:

A, Je gewoon wat tekens kan nemen, het hoeft niet ergens op te slaan want bijna niemand buiten de landen spreekt Chinees of Japans.

En B, Er veel Japanners programmeurs zijn.

Bewerkt: door Wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Zwijg gewoon !! in belgie ga da tochg nooit gemaakt worden en in Nederland nog minder

Belgie eeft krapul maar nederland eeft het grootste krapul ; das ook al opgelost

Zwijg gewoon das dom :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

wat zijn jullie tog let op niet kijken als je geen scheld woorden wilt:P[/font]st*m[/font]

denken jullie nou echt dat er een gta holland komt...

ok amsterdam. wat wil je dan dat je wiet en drugs kan kopen en dat je dan helemaal stoned overstraat gaat lopen. denk na, koop dan gewoon echt wiet en ga zelf smoken. benelux heeft een hele kleine kans. maar denk het toch niet. ze blijven bij amerika engeland enz omdat daar gewoon meer te doen is...

en ALS ze een gta holland uitbrengen dan verliezen ze er alleen maar geld op. bijvoorbeeld 4 miljoen nederlanders kopen het, 5 miljoen belgen, in totaal misschien 1 miljoen andere landen. wat denk je dat zoeen spel kost. met de verkoop verdienen ze (10000000 x 50 = 50500 miljoen maar al die manuren, al die apparatuur, al die reclamen, enz zijn ze veel te veel geld en tijd kwijt om heel mischien een paar miljoen te verdienen terwijl als ze iets in america iets doen kopen veel meer americanen ook

mgv, Bright

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kan je net zo goed GTA Congo maken, dit slaat echt nergens op.

helemaal mee eens internationaal is nederland niet zo bekent dus waarom zou er een gta over gemaakt worden :bonk: . Beter een stad die erg bekent is en veel misdaden voor komen(kwamen)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
denken jullie nou echt dat er een gta holland komt...

ok amsterdam. wat wil je dan dat je wiet en drugs kan kopen en dat je dan helemaal stoned overstraat gaat lopen. denk na, koop dan gewoon echt wiet en ga zelf smoken.

Oh ja, nee jij bent slim :duh:

Dan kan je net zo goed zeggen: Bestel dan ergens op een illegale wapensite en ga buiten echt mensen en politie afknallen.

Sorry, maar die zin slaat echt nergens op. We vinden het allemaal leuk om in GTA dingen te doen die in het echt verboden zijn, zoals mensen vermoorden en auto's jatten. En dan is blowen verboden?

>>> Door VforV: Topic gaat op slot. Er komt geen GTA Holland en die zal er ook nooit komen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...