Jump to content

Gta holland


Mpp

Recommended Posts

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    7

  • GTA Fanaat

    5

  • Clowntje_93

    5

  • medion

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

GTA holland zal denk ik nooit komen.

Kijk, Als ze GTA holland zullen maken hoe zie je dat dan voor je,, heel nederland dat engels praat ? :schater:

Bewerkt: door GTAfelix
Link to comment
Delen op andere websites

Nah, GTA Holland,zie je elke zondag mensen naar de kerk lopen, dat zie je in bijv. LA denk ik niet zomaar gebeuren. Ik hoop toch op Amerika. En holland, laat dat maar achterwege... :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop echt niet dat het zich in Nederland afspeeld en dat zal ook wel niet. Mijn favorite GTA zou zich afspelen op Cuba, of iets dat er op lijkt, met al die oude auto's, soort van maffia sfeer, leuke muziek erbij... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je zegt: Géén Frans Bauer in GTA :puh: Maar ik heb ooit eens gehoord dat Nederland niet crimineel genoeg is ofzoiets....

niet crimineel genoeg :ch:

wij zijn het grootste inport en export land ter wereld (qua drugs)

Nederlandse (maffia) Onderwereld is hier ook niet echt fijn

daar kan rockstar denk ik toch wel een goed verhaal over verzinnen , met drugs baronnen en alles

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je zegt: Géén Frans Bauer in GTA :puh: Maar ik heb ooit eens gehoord dat Nederland niet crimineel genoeg is ofzoiets....

niet crimineel genoeg :ch:

wij zijn het grootste inport en export land ter wereld (qua drugs)

Nederlandse (maffia) Onderwereld is hier ook niet echt fijn

daar kan rockstar denk ik toch wel een goed verhaal over verzinnen , met drugs baronnen en alles

ja met molens en klompen in 1 gebied.. kom je in de stad, zie je coffeeshops op elke hoek .

Link to comment
Delen op andere websites

tadaaa!!! ;)

http://www.rovinstudios.nl/html/gta3.htm

und

http://www.rovinstudios.nl/html/gtavc.htm

het is weliswaar geen SCM, maar toch.

Dit is gewoon een mod, wat heeft dit met de nieuwe GTA te maken?

Er zal nooit een Nederlandstalige of Vlaamse GTA komen. Daar is Nederland en België veel te klein voor. De volgende GTA is in Amerika of in Londen. Je zal zien dat ik gelijk heb. (Denk ik) :)

londen is al gebruikt toch?

Link to comment
Delen op andere websites

GTA: Holland lijkt mij nooit te komen omdat

-Het gewoon veel te klein is

-R* steeds grotere werelden maakt, met veel verschillende klimaten(bos, woestijn), en die heb je in Nederland niet

Als ze een Europese gta maken is het waarschijnlijk engeland of fr

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop in elk geval geen Europa want: Over het algemeen is het hier Grauw, of je ziet veel armoedige huisjes (of je moet in Monaco zijn:D). Dus dat hoop ik echt niet!

Gewoon ergens in Amerika Chicago lijkt me wel wat:D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er ooit een GTA AMSTERDAM of GTA HOLLAND uitzal komen want ik denk dat de omgeving te saai zal zijn of dat de landschap te lelijk is ik zou het wel leuk vinden als het zal uitkomen maar Holland is niet een locatie waar je een nieuwe GTA serie van gaat maken.. dus ik denk niet eens 1%

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...