Jump to content

Gta holland


Mpp

Recommended Posts

Nahh denk geen Queens hoor...

En 50 woont inmiddels al lang niet meer in Queens denk ik.. :puh:, Die kan nu wel betere huizen kopen...

Ganton.. <<< San Andreas, ik dacht die naam gebaseerd was op Compton ofz... Kwist niet dat t een echte stad was lol.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    7

  • GTA Fanaat

    5

  • Clowntje_93

    5

  • medion

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 maanden later...

Ze kunnen beter Amsterdam gebruiken dan brussel. Maar op zich is Amsterdam gewoon een betere plek voor een gta, bijvoorbeeld de criminaliteit wat erin zit.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat een kei groot game bedrijf als rockstar nooit een klein onbekend landje als Nederland gaat na maken. Maar toch lijkt het me echt relaxed als ze het toch doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Amsterdam is de mobcity van de lage landen dus opzich zou GTA hier wel passen maar A'dam zal wel te klein zijn voor een spel. Mischien als de GTA in Europa gaat afspelen dat A'dam wel een kans maakt maar voor de rest zullen we geen Nederland zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet vrijwel zeker dat als GTA zich gaat afspelen in Europa dat er zeker wel een verwijzing naar Amsterdam zou inzitten, Dit is ook met zoveel films dus...

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me echt hardstikke gaaf als ze zoiets zouden gaan doen met iets van Nederland erin. Ook zou het dan leuk zijn als ze meerdere Europese steden erbij zouden voegen zoals: Parijs, Berlijn, Brussel, Barcelona... Gewoon zo'n beetje alle grote steden die hier voorkomen, dat er daar een paar van zouden inzitten. :D Het zou toch mooi zijn ofniet dan!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

nou ik houd wel van het Amerikaanse thema. vooral SA, met de ghetto's en gangsters enzo, ik houd wel van dat soort dingen, ook maffia enzo. daarom zie ik het niet echt zitten als ze het laten afspelen in London. het is zo'n klein stadje met smalle wegen (ook zit het stuur scheef dat zou helemaal slecht zijn voor GTA lol) en het regent er alleen maar hahaha. dan zul je wel zeker weten Kent Paul en Maccer weer tegenkomen :schater: maar GTA Holland zou dan weer wel te gek zijn. A'dam en R'dam zijn super crimineel, drugs, mobsters, straatcriminaliteit e.d. ik zelf woon in schiedam en hier is het ook niet mis hoor lol.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...